Orkanen ontstaan in het oosten en gaan naar het westen (...)
Ik kijk naar het briefje wat Sterre uit haar boek heeft laten vallen. Ik pak een rode pen en schrijf eronder:
Wat staat hier nou weer?! AK?
Ik zet een paar rode cirkeltjes rond 'AK'.
Snel geef ik het briefje aan Sterre.
Ja ak. Waarom volgen we nog lessen Latijn? We doen toch geen gymnasium meer hierna.
Ik krijg het briefje terug.
¬¬ Jij wou toch gymnasium doen? Dus let dan nog een béétje op! Ik teken er wat rare smileys bij.
Maar toch.
Waneer ik het blaadje terugkrijg sla ik een bladzijde om, want het komt uit een schriftje.
Hah, hier is ruimte -d, pen ik erop.
We zijn weer lekker bezig. Ze heeft niets door.
'Ze' is onze Latijn lerares. Latijn is DOODSAAI.
En dan ook écht saai.
D'ôh! Anyway- ik vond de lessen Latijn al het hele jaar door doodsaai. Alleen voor de eerste repetitie heb ik alle woorden 100% uit mijn hoofd geleerd. Nu doe ik daar echt geen moeite voor en trouwens, ik ben ze allemaal al vergeten -d.
Ik ook hoor die grammatica is zoooo booring! Eerst was het wel leuk maar nu niet meer Ik stop even met lezen. Nu niet meer? Je hebt het altijd leuk gevonden, Sterre. Tssk! Nu je niet naar gymnasium mág vind je het opeens niet meer leuk?!
Ik ben blij dat ik geen wis heb.
Soooo? Anyway- da's ook boring. HAHA maar het regent wel- ga jij maar naar Goes-Noord fietsen -.-"
anders had ik me nog een uur moeten vervelen.
En wat denk je dan van mij? D: Da's pas saai.
-.-* *verveelt zich nu al*
Die verhalen in het boek zijn best leuk.

"Anika, wat is zeven?"
"Ehh die had ik niet." Ehhm... snel kijk ik naar zin veertien. OMG WAT IS DAARIN NOU WEER DE DATIVUS?!
Na wat onzinnige pogingen weet ik het goede antwoord de zeggen en schrijf weer verder:
maar dat is dan alles.
Ja inderdaad. Wat is hier zo grappig aan?
Ik heb die verhalen al zovaak gelezen...

Ik ook Sterre, ik ook.
in de les als ik me verveel...
DOH! Wie verveelt zich nou nieet?!
Ik kijk de klas rond. Mmm hun dus.
Laurine lacht plotseling heel hard en ik ben weer eens doof aan één oor. Grrrr.
dus zelfs de verhalen zijn stom en dan de hele tijd die giebelmeiden.
Ik wijs naar mijn oor. AUUUUW TT-TT.
Ghehe aan het begin van het jaar was je er zelf één van! Teehee! Ik zet er een maffe smiley achter.
Bliep* Ik wil gaan msnen met Lola maar ik moet eerst drie uur saxofonen voor dat A-examen donderdag -.-
DRIE UUR?! Ik moet eerst een uur Frans leren. Oeps het blad is vol.
We schrijven te veel. Nou niet 3 uur maar alle liedjes twee keer ofso en ook de toonladders uit mijn kop. Schrijf maar aan de andere kant verder van dit blad. Greetz of Team Legend!

Reageer (2)

  • ZeldaFever

    WERE AMAZING :D

    1 decennium geleden
  • Prim

    wij zijn zo goed

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen