Ik loop met Kim het hotel in. 'Why do you hate Fernando?' vraagt Kim plotseling als we mijn 'kamer' in lopen. 'Where do I start? He's arrogant, deformed, mean and ugly.' Kim begint te lachen, terwijl ze me op mijn bed neerzet. 'Yeah, like I know. He is ugly. But he isn't mean. He's like a really nice guy.' 'Not to me.' mompel ik. 'The whole team hates me and I hate them. And I wanted to go shopping, but I had to go to their stupid practice. And now I can't even walk!' Ik zucht en Kim knikt even. 'Is David mean to you?' 'Yes, he was laughing at me.' roep ik knikkend. 'I'm going to cheer you up. Come!' Roept ze vrolijk terwijl ze van het bed springt. 'What are we gonna do?' roep ik verbaasd. 'We're going to shop our asses of!' Ik spring moeizaam van het bed, pak mijn handtasje en loop half hinkend samen met Kim het hotel uit. We lopen samen naar de stad en lopen een paar winkeltjes in en uit. Kim trekt me een leuk uitziendend kledingwinkeltje in en begint allemaal jurkjes te pakken. 'Try this on!' Roept ze terwijl ze een lichtblauw jurkje naar me toegooit. Ik knik even en loop naar de pashokjes toe. Ik trek het jurkje aan dat toch wel iets korter is dan ik had verwacht en spring vrolijk het pashokje uit. Ik draai een rondje om het jurkje te showen. 'I like it.' roep ik blij. Ik hoor gefluit en draai me naar de deur van de winkel. Pfff. Net wat ik nodig had, nóg een speler van het Spaanse team dat me komt irrteren. Ik werp hem een boze blik toe en loop dan terug de pashokjes in. Ik kleed me om en zie dat de voetballer weer weg is. Beter voor zijn leven is hij weg. Ik betaal het jurkje en loop met Kim terug naar het hotel. We lopen door de lobby en nemen afscheid. 'I hope I see you again Avery!' Ik knik. 'I hope so too.' Ik geef haar snel een knuffel en loop dan richting mijn kamer. Kim is écht een aardig meisje.

Reageer (35)

  • potterstyles

    ugly? O.o
    Helemaal niet man! Heel mijn agenda zit vol met hem xD

    1 decennium geleden
  • Queensbury

    Torres is lekker, maar in dit verhaal wel gemeen :$

    1 decennium geleden
  • Torresss

    haha Torres is niet ugly xd
    Torres isss :9~

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Rose is wel dol op snorretjes, he? :3
    Dit verhaal is geweldig. :9~

    1 decennium geleden
  • Timid

    'Yeah, like I know. He is ugly.
    ik lag plat toen ik dit las :" D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen