In de gang zie ik dezelfde speler die eerder naar mij floot. Hij staat naast een aantal andere speler, maar die zijn niet van het Spaanse team. Wanneer hij zich om draait zie ik op zijn shirt het getal 15 staan, met daarboven Ramos. Ik zucht en draai me om, in plaats van dat ik naar mijn suite ga ga ik naar de lobby en plof daar neer op een bank. Steeds weer lopen er verschillende spelers van verschillende landen het hotel in en uit. Ik pak een van de tijdschriften die op een tafeltje liggen en begin erin te bladeren.'Why are you here alone?'hoor ik plots een vrouwelijke stem zeggen. Langzaam kijk ik op vanuit het tijdschrift en zie het gezicht van het vriendinnetje van Torres. 'Oh right, I haven't introduced myself yet. I'm Catharina' Ze steekt haar hand naar me uit, wachtend totdat ik haar de hand schud. 'Avery' Ik schud haar hand. 'Sorry for the way Fernando acted. He is very bad in losing. Especially from a girl who isn't even a professional' Goh, dat hij slecht tegen z'n verlies kan, daar was ik al wel achter. Ik trek mijn wenkbrauwen op en knik. 'So, I see you went shopping with Kim.' Ze werpt een blik op de tassen vol met spullen. 'Did you have fun?' Ik knik en laat vol trots de spullen zien die ik gekocht heb. Bij ieder ding bekijkt ze het nauwkeurig en geeft haar mening. 'Catharina!' We kijken allebei in de richting van de deur, waar een boze Torres en een overblije Ramos staan. Ze gebaren allebei naar Catharina dat ze moet komen. 'Excuse me'mompelt ze, en loopt naar Torres toe. Ik kijk toe hoe ze hem een knuffel geeft en een kus op zijn lippen drukt. Even later zwaait ze naar me, loopt samen met Torres weg, en laat Ramos staan.


Kudo's zijn altijd welkom.

Reageer (45)

  • OnlyHeart

    Die foto hahahahhaah 8D XD
    Geweldig weer haha ^^
    xx

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    I lovee this storyyy(A)

    SnelllVerderrrr<33

    1 decennium geleden
  • xFame

    (baby)

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    Super,snel verder!!<3

    1 decennium geleden
  • IAmMeForYou

    Weer eens super :D snel verder(A)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen