Ik sta op en pak mijn overvolle tassen. Ik loop richting de gang als iemand op mijn schouder tikt. Ik draai me om en sta oog in oog met Sergio Ramos. 'Hi beauty.' zegt hij terwijl hij zwoel probeert te kijken. Ik begin te lachen. Die gozer doet echt te veel zijn best. 'What?' zeg ik daarna toonloos. 'You know, there's a party tonight for all the players in the World Cup and everybody has to take someone with them. Would you like to go with me?' Ik schud mijn hoofd. 'No, I have other plans.' Ramos knikt. 'Okay, I understand. See you later girl.' zegt die terwijl hij doorloopt naar zijn kamer. Ik loop richting mijn kamer. 'Avery!' hoor ik een mannenstem roepen. 'Yes?' zeg ik droog terwijl ik me omdraai. Jesus Navas komt voor me staan. 'There is a party tonight and I was wondering if you would like to go with me?' Ik zucht even, waarom kiezen ze allemaal mij? 'I'm sorry I have other plans.' Waarom heet die gozer Jesus? Vonden zijn ouders hem de nieuwe Jezus ofzo. Hij knikt even en loopt dan weg. Ik wil net mijn kamer deur open doen als iemand weer op mijn schouder tikt. Nu word het toch wel een beetje irritant. 'NO!' schreeuw ik terwijl ik me boos omdraai. 'What no?' zie ik Carlos grijnzend zeggen. Ik leg hem uit dat ik geen zin heb om naar het feest te gaan met zijn voetballers. Hij knikt. 'But you have to go with one of my players.' zegt hij daarna. 'Pff, okay.' Hij glimlacht even en loopt dan weg. Ik gooi mijn tassen op mijn bed en loop dan naar kamer 102. Ik klop even op de deur. Fernando doet open. 'What?' 'Is Sergio here?' 'I thought you didn't like soccerplayers' Ik knik. 'Just get him.'


Kudos zijn altijd welkom.

Reageer (14)

  • HARREH

    Robinho lijkt op die foto net een kikker. ;x

    1 decennium geleden
  • Picnik

    hahahaha ik ga steeds plat door die plaatjes (krul)

    1 decennium geleden
  • SweetLady123

    WOW Beutiful!?
    XN

    1 decennium geleden
  • Platypus

    Noooo ze moet met Torres ;o

    1 decennium geleden
  • Prissy

    Echt leuk en jou foto's zijn hilarisch wordt it sport van lovestory met iemand ?

    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen