Fernando doet de deur een stuk dicht. Even later gaat de deur weer open en staat Sergio in de deur opening. 'Changed your mind babe?' Ik rol met mijn ogen. 'Listen Ramos, I don't even want to go to that stupid party, but I have to. And I also have to go with someone.' Hij grinnikt even en zet een stap naar voren. Hij staat echt veels te dichtbij. 'So, you decided you want to go with me?' Ik zucht. 'Don't you get it. I don't want to, I just have to. So don't get the wrong impression. Just pick me up at eight' Ik draai me om en loop rustig naar mijn eigen kamer toe. Hm, voor het feest heb ik natuurlijk wel een leuk jurkje nodig, want ik ben niet van plan om gewoon in mijn broek met een topje erboven te gaan. Zou ik eigenlijk wel een leuk jurkje hebben? Anders moet ik weer de stad in. Ik doorzoek eerst mijn koffer, waar helaas niks leuk in zit. Ik ga op mijn bed zitten en pak een van de tasjes die ik in de stad heb gekocht. Volgens mij heb ik ook nog een jurkje gekocht, maar dat weet ik niet zeker meer. Uit een van de tasjes trek ik een lichtblauw jurkje. Oja, deze heb ik gekocht toen die stomme Ramos naar me floot. Ik gooi mijn jurkje neer op mijn bed en loop naar de spiegel toe. Eerst even douchen, dan mijn jurkje aandoen, wat make-up opdoen en dan tenslotte nog mijn haar goed doen. Ik werp snel een blik op de klok. Pas vier uur, dus dan heb ik nog wel even de tijd.

Reageer (41)

  • Casanova

    _O_

    1 decennium geleden
  • Quimica

    Ik vind haar attitude echt geweldig. :'D
    Ik heb een abo genomen btw ^^
    Snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • MarcBartra

    aw kheb m in 1x uit gelezen
    nja hij is natuurlijk nog niet afgelopen
    gelukkig niet x]
    maar hij is echt geweldig
    kneem abo ^^
    snel verder <33'

    1 decennium geleden
  • Almostlover

    verderverderverdeeeerr

    1 decennium geleden
  • SilverMuffin

    Verder xx!! Er staat dat je het verhaal een maand doet. kan je ok verder dan een maand dat verhaal blijven doen??:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen