Foto bij No air.. [SA]

Read me..

Zo'n 4 jaar geleden heb ik dit geschreven. Dus lang voor de storing hier op Quizlet. Ik had hier maar wat gedropt bij de inleinding, waar ik dus totaal niet over nagedacht had.
Toen ik het dan terug las na 4 jaar, verstond ik niet echt waarom ik die stomme inleiding had geschreven terwijl deze SA eigenlijk echt wel nog rakend is. Zowel voor mij als voor sommige lezers. 4 jaar geleden had ik nog niet door hoe diep het eigenlijk allemaal zat, maar nu besef ik het dus meer dan ooit. Het doet me soms zelf zeer. Nu weet ik dus vanwaar dit kwam toen ik het schreef, het was blijkbaar niet zomaar iets. Het heeft een echte betekenis.
Veel plezier met het lezen van m'n SA. ; )
Friedolien Quintens, 24 januari 2011 20:12

No air..

Al 5 jaar zat ik met hem..
Al 5 jaar was het pure liefde..
Al 5 jaar deden we alles samen..
5 jaar lang ben ik mee geweest naar elk concert van hem en zijn band..

It's cause you took my breath away, losing you is like living in a world with no air..

Iedere keer als hij me kuste, was het net als ik geen lucht meer kreeg, iedere keer ontplofte er een bom vlinders in mij. Ik dreigde iedere keer flauw te vallen, soms gebeurde het echt.
Zo'n overweldigende kracht had hij op mij, onweerstaanbaar..

You took my breath but I survived. I don't know how, but I don't even care..

Alle moeilijkheden hebben we doorstaan, iedere keer opnieuw.
Wij samen, niemand anders..
Iedere keer opnieuw werd ik verliefd op hem..

It's so hard for me to breathe..

En nu lig je daar, overal bloed..
Door dat ene zwakke moment van een krankzinnige..
Hoe kan iemand zoals jij, zo'n prachtig en lief persoon, doodschieten?
Waarom jij? Waarom niet ik?

If you ain't here I just can't breathe,
Tom Kaulitz..


I'll..I'll..I'll..*Silence*
I'll..*Stop*
I'll jump for you, darling!*Jumped and Falling*

No air..

Reageer (11)

  • Oosterloo

    woow..

    1 decennium geleden
  • Fucking

    Dit heeft me echt geraakt

    1 decennium geleden
  • CrazyChicken

    Wauw, kort maar wel supermooi! En die foto geeft een beetje het gevoel neer wat ik bij het verhaal krijg:Y)

    xx.

    1 decennium geleden
  • LiquidSugar

    Omg,
    Friedolien, dat was ... zo mooi ;o
    -is er stil van-

    Echt prachtig.

    -xXx- Maaike

    1 decennium geleden
  • SlashHAT

    lol mooi pllaatje

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen