'Mag ik ze niet uit laten?' Vraag ik zachtjes terwijl ik weer op het bed ga zitten.Sebastian schud zijn hoofd en loopt en weg.Al snel is hij weer terug en laat me platte schoentjes zien.Dankbaar neem ik ze aan, verwissel ze met de hakken en sta op.'Dank je'. Glimlach ik naar hem en volg hem mee naar beneden.Beneden leer ik nog vier andere personen kennen; Tanaka, Finnian, Mei-rin en Baldroy.We groeten elkaar en Sebastian zegt me Mei-rin mee te helpen.Samen gaan we er van tussen, naar een kamer waar we borden moesten gaan halen.Als we alle borden hebben lopen we de gang door naar de keuken.Soms kijk ik naar Mei-rin die flink wiebelt met de borden en moeilijke gezichten trekt.'Moet ik helpen?' Zeg ik nogmaals maar zie haar hevig schudden waar door de borden meebewegen en schuiven.'Mei-rin!' Breng ik uit en kan nog net twee borden vangen, de andere belanden in Sebastian's handen.'Mei-rin..Loop gewoon wat vaker dan alles zo hoog op stapelen.' 'H-hai!' Zegt ze terwijl ze rood aanloopt en de borden weer overneemt.Snel lopen we verder naar de keuken waar Baldroy al bezig was met het middageten.'Waar kunnen we de borden neer zetten?' Fluister ik naar Mei-rin die alweer op een stoel staat terwijl de borden rammelen.Snel zet ik mijn borden op de grote tafel neer en pak wat borden weg bij Mei-rin.'Dankje,' Glimlacht ze en kijkt me aan,' We kunnen ze hier in de kast plaatsen en je kunt er vijf bij Baldroy neer zetten'. Ik knik en zet er al vijf bij Baldroy neer.De andere borden geef ik per twee door aan Mei-rin.

Hey, even een vraagje.Moet ik de namen blijven schrijven zoals je ze schrijft of moet ik ze schrijven zoals je uit spreekt;
Baldroy = Bard
Tanaka = Tanaka
Finnian = Finni
Mei-rin = Mei-rin

Reageer (1)

  • Mayfly

    Sorry, ik heb echt geen flauw idee :x
    Snel weer verder :33

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen