Twee maanden gaan voorbij, mijn leven is weer een beetje op de rails en ik heb mijn volledige geheugen weer terug.Ik heb mijn vrienden ook weer gezien en ze kwamen nu vaak langs.Volgend jaar zou ik naar het laatste jaar van mijn havo opleiding gaan aangezien er iets was geregeld om de gemiste lesstof in zeven maanden bij te werken.

Vanavond zouden Espa, Fini, Megh en Joy en ik uitgaan.Snel kijk ik op de klok die half negen aangaf.Ik ren de trap op, door naar de badkamer waar ik me nog snel even was.Ik breng nieuwe make-up aan, trek een zwart jurkje dat tot halverwege mijn bovenbenen kwam en trek zwartje stiletto's aan.In mijn kamer zoek ik mijn beurs, huissleutel en nog wat andere spullen bij elkaar en stop het in mijn handtas.Op mijn haken snel ik zo snel ik kan van de trap af wanneer de bel gaat en vlieg de meiden en Espa om de nek.Ik roep gedag naar mijn ouders en stap bij Espa achterop de scooter.

Bij het café, waar achter door een grote disco zaal was, aangekomen stap ik af wacht tot de andere terug zijn.Geschrokken draai ik me om wanneer ik een hand op mijn schouder voel en krijg een schok door mijn lichaam heen als ik een heel erg goede bekende zie..

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen