Ik kom terug met de ijsjes en geef ze snel. Het is echt warm vandaag, warmer dan anders, benauwder. Het is drukkend warm. Vanavond zal er wel een flinke onweersbui komen. ‘Dus wanneer is de laatste keer dat jullie?’ David wijst heen en weer. ‘Hou toch op man.’ Ik geef een klap tegen zijn achterhoofd. Hij kijkt mij serieus aan. ‘Wil je het nou serieus weten? Je bent gek.’ Hij lacht maar knikt toch. ‘Een tijd voordat ik het uitmaakte. Nou goed?’ Hij lacht. Echt waar jongens, af en toe snap ik er niks van. Ze denken altijd dat alles maar om seks draait, maar er is echt meer in het leven ook al geloven ze dat waarschijnlijk niet. Als de avond valt, gaan we richting huis. Cristiano’s vrienden gaan nog met ons mee, ze zijn toch vrijgezel. Mijn moeder en ik koken iets en we eten gezellig met zijn allen. ‘Vind je het goed als ik uit zou gaan?’ fluistert Cristiano in mijn oor. Ik kijk hem raar aan. ‘Moet jij weten.’ Hier was ik altijd bang voor, dat hij zich niet in kon houden en ons toch alleen zou laten. Ach ik overleef het ook zonder hem dus als die wilt kan die gaan. ‘Sorry jongens ik ga niet mee.’ Mijn mond valt bijna open van verbazing. Cristiano Ronaldo, de Cristiano Ronaldo zegt de kans om uit te gaan af? Als die dit voor ons doet, is hij zeker weten de perfecte vader. Hij slaat een arm om mij heen en geeft mij een kus op mijn wang. ‘Oh, je hebt andere plannen.’ Zegt David en knipoogt naar Cristiano. Hallo? Blijft hij alleen daarom thuis? Beter van niet want ik ben niet zoals zijn one-night stands. Wat denkt hij wel niet! Ik haal zijn arm van mij af en loop naar binnen. Kwaad, verdrietig, ik weet niet hoe ik mij moet voelen. Op dit moment is het een combinatie van die twee. Cristiano komt achter mij aan. ‘Waren dat je plannen hè? Kom je daarom bij mij? Ga je daarom opeens niet mee uit?’ Ik ga achter elkaar maar door. Ik ben echt razend. ‘Weet je wat, als je daarvoor hier kom, daar is de deur!’ Ik ben echt pissig, hoe durft hij. Hij mag dan wel Cristiano Ronaldo zijn maar dat kan mij niet schelen. Boos ga ik zitten, maar hij blijft rustig staan. ‘Dat wilde ik helemaal niet, David maakte dat ervan. Door je reactie wist ik dat je niet wilde dat ik ging. Dat je liever heb dat ik bij jullie blijf omdat je het nog niet vertrouw. En dat snap ik! Ik wil dat echt niet, niet voordat jij het ook wil.’ Hij blijft rustig. Hij komt naar mij toelopen. ‘Geloof je mij of niet?’ Ik knik, ik geloof hem. Ik weet toch niet wat waar is. Hij drukt een kus op mijn wang. ‘Sorry voor dat oké? Ik zal het goedmaken.’ Ik lach. ‘Goedmaken? Omdat ik tegen je schreeuwde omdat ik naar David luisterde?’ Nu kan ik mijn lach echt niet meer inhouden. Cristiano loopt naar mij toe en slaat zijn armen om mijn middel en hij drukt zijn lippen op de mijne. ‘Zo ik heb het weer goedgemaakt.’ Ik steek mijn tong uit en hij trekt mij mee naar buiten. ‘Ey, sorry dat ik dat zei.’ Begint David. ‘Maakt niet uit, ik reageerde wat overdreven.’ We liggen allemaal in een deuk. Ik reageer af en toe inderdaad nogal overdreven en dat weten zij ook.

Mijn ouders en Seth liggen al op bed en ik lig tegen Cristiano aan op de bank. We kijken een of andere film. De titel weet ik al niet eens meer zo saai is die. Tussendoor val ik elke keer in slaap, niet zo charmant. Cristiano gaat heel de tijd met zijn hand door mijn haar. Hij is zo lief maar omdat ik al zo moe ben, val ik daardoor in slaap. ‘Ga toch naar bed.’ Ik schud hevig mijn hoofd. ‘Nee ik ben niet moe.’ Cristiano begint te lachen. ‘Dat zie ik.’ Ik wil nog niet naar bed, het onweert. Ik haat onweer. Voor ik het weet ontsnapt er een gaap uit mijn mond. ‘Ga lekker slapen.’ Ik schud mijn hoofd. ‘Alleen als jij meega.’ Eis ik dan. ‘En nee niet voor dat.’ Waarschuw ik hem ook maar gelijk. ‘Daar dacht ik nog niet een aan gekkie. Oké ik ga wel mee.’ Samen lopen we naar boven nadat we alles afgesloten hebben. In bed kruip ik dicht tegen Cristiano aan. Ik ruik zijn lekkere mannengeur, dit heb ik zo gemist. Zijn geur, zijn warmte en zijn liefde. Hij slaat zijn armen om mij heen en drukt een kus op mijn kruin. ‘Weltrusten.’ ‘Trusten.’

Reageer (2)

  • LeaMichele

    superlief(flower)
    Ik ben ook al superzenuwachtig voor vanavond:X
    Maar ik heb er wel een goed gevoel over(lol)
    snel verder
    <3

    1 decennium geleden
  • glamorous

    verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen