Miyu en haar vader zaten met de rest in de kamer naast park. Jamie zat te huilen en Julie zat te schreeuwen 'waar is mijn vriendin ze zit nog binnen' Stefan hield haar tegen toen de politie binnenkwam. 'Eehm in het gebouw waar de show the Lion King werd opgevoerd is helemaal verwoest van kantine tot kleedkamers niemand heeft het overleefd ik condoleer jullie met het verlies'. Toen ging de deur open en de familie van Jamie kwam binnen zij waren niet bij de show. Ze moesten huilen en de vader kwam naar Miyu toe. 'Bedankt voor het redden van mijn dochter' 'Ze deed gewoon wat ze moest doen zei haar vader' Iedereen mocht naar het plaatst delict. Julie ging meteen op zoek naar Sarah. En Marc en Ellen waren al hun medespelers verloren. Neil vond het wel oke en Miyu ging terug naar buiten. Julie werdt opgehaald door iemand van de Disneystaff die haar naar het vliegveld bracht. Maar Julie rende snel terug om nog iets te halen. Ze zocht haar telefoon die ze daar had laten liggen. Ze zag hem liggen bij de wagen die op zijn achterkant stond ze pakte hem op en kreeg meteen commentaar van de Franse Recherce. 'Die mag je niet pakken dat is bewijsmateriaal''Ik pak het toch zei Julie terug'. Miyu kreeg een beeld binnen van dezelfde auto een telefoon en het gezicht van Julie. Ze rende naar de auto toe waar Julie ruzie had met de recherce maar het was te laat de auto viel bovenop Julie en was overleden.


Geef een reactie

Reageer (2)

  • iGoogle

    Ik ben overleden!:8 nou ja dan heb ik in ieder geval nog een reden

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Nicee nicee ;D

    snel verder <3
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen