Foto bij 08. What you've got boy is hard to find.

'Bommetje' met een grote plons viel ik in het zwembad.
Happend naar adem kwam in naar boven en keek Scott grijnzend aan. Ongelovig knipperde hij met zijn ogen.
Hij wees naar zijn haar. 'Jij hebt mijn haar nat gemaakt.' Zei hij alsof hij boos was.
Een grijns speelde om zijn lippen terwijl hij naar mij toe gezwommen kwam. Lachend zwom ik weg.
'Jij gaat er aan.' Riep hij luid.
'Dan moet je me eerst te pakken krijgen.'
Ik probeerde maar al snel had Scott zijn armen om mijn middel gestrikt.
'Revenge!' kirde hij luid terwijl hij me verscheidene keren onder water duwde en me maar net op tijd liet ademhalen.
'Genade.' riep ik lachend tussen een van de plons beurten door. Scott duwde me weer onder.
'Wat zeggen we dan?'
'Sorry.'
'Niet goed genoeg' Hij lachte en duwde mijn hoofd weer het water in.
Toen ik weer boven kwam knipperde hij weer met overdreven met zijn ogen.
'Sorry dat ik je haar nat maakte.' Ik bereide me voor op weer een plons in het water maar die bleef uit.
Hij hield zijn hoofd schuin. 'Beter.'
Hij liet me los waardoor ik toch nog eens onder water viel.
Eenmaal weer boven spette ik met mijn handen water naar hem toe.
'Bitch.' zei ik lachend.
Een luide soort van tarzan brul kwam van naast het huis. Scott en ik keken elkaar verward aan.
Jack kwam in zwembroek naar het zwembad toe rennen.
'Ik red je wel, Jeanie!' Met die woorden sprong hij in het zwembad, water spette alle kanten uit.
Met een verzopen kopje kwam hij terug boven.
'Jack, wat denk jij dat je aan het doen bent?' Ik zette mijn handen in mijn zij.
Hij haalde zijn schouders op.
'Ik zag dat hij je aan het vermoorden was dus kwam ik te hulp.' hij stak zijn borstkast vooruit alsof hij een of andere superheld was.
Scott bekeek Jack met een rare blik. Ik zuchtte.
'Scott, Jack. Jack, Scott.'
Jack besprong Scott terwijl hij luidkeels 'Moordenaar!' riep.
Lachend schudde ik mijn hoofd en zwom naar de kant.
Ik liet mezelf in één van de zetels zakken terwijl ik Scott en jack maar wat liet ravotten. Uiteindelijk zouden ze wel moe worden.
Ik stak de oortjes van mijn iPod in, sloot mijn ogen en genoot volop van de zon.
Plots voelde ik twee handen aan mijn armen terwijl twee anderen mijn oortjes uittrokken. Mijn ogen schoten open en ik keek in het lachende gezicht van Jack. Scott nam mijn benen vast en ze heften me behendig uit de ligstoel.
'Nee!' Ik probeerde me los te wringen maar ze hadden me stevig vast. Voor ik het wist werd ik behendig het water in geslingerd.
Proestend kwam ik boven. Scott en Jack lagen allebei op de grond van het lachen, ze leken niet bij te komen.
'Ha-ha' het sarcasme in mijn stem droop er van af.
'Die krijgen jullie nog terug.' vervolgde ik.

Ik droogde mijn haar zorgvuldig voor ik het in een nonchalante dot deed.
Scott had de tv opgezet en zapte door de posten op zoek naar iets interessant.
Ik gooide een handdoek naar zijn hoofd.
'Douchen jij. Alex, Jack en Tay kunnen hier elk moment zijn.'
Scott sprong recht en salueerde alsof ik een of andere officier was. 'Komt in orde kapitein.' Scott marcheerde richting de badkamer. Lachend schudde ik mijn hoofd.
Jack wou ons de stad wat laten zien om aan te tonen dat het ook hier in Baltimore wel leuk kon zijn.
Uit mijn kast haalde ik een zwarte skinny een wit shirtje en een donker paars vestje. Voor het geval als het wat fris werd.

Reageer (7)

  • nFranceschi

    snel verder!

    1 decennium geleden
  • Heartshaped

    Snel verder! <3
    Je schrijft superr!

    1 decennium geleden
  • DarksideCher

    snell verder!!!

    1 decennium geleden
  • TakeAChance

    haha egt geniaal!!
    snel verder:D:D

    1 decennium geleden
  • ITwizz

    genius! snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen