"hoofd verhaal vandaag is, dat er vele mensen zijn verdwenen door de gehele stad door, hoe ze zijn verdwenen is ombekend, velen mensen trekken de blaam aan die vuilnisbakken van mutant's, volgens somige word er ook vaak een mega reptiel gezien i de omgeving van de laaste bekende plaats van de mensen, en nu het weer" klonk er door het nieuws.

"dus we gaan die mensen zoeken" zei een vrouwlijke stem achter hun opeens, Diana was weer terug in mensen vorm.
"inderdaat" zei Drake.
"dude, wat maakt het uit dat er mensen verdwijnen" vroeg Mech die het duidelijk weer een saaie missie vind.
"simpel, mensen worden ontvoert en als er inderdaat een mutant er achter zit, dan kunnen we elk moment een hoorde mensen in het bos verwachten op zoek naar onze schuilplaats om ons een kopje kleiner te maken"

Mech keek toen meteen anders....

de groep maakte zich klaar, Drake ging Ser wakker maken, en Mech zette alvast de auto klaar, Diana pakte der fles water, die ze meestal voor vleugels gebruikte.

eenmaal klaar stond iedereen bij de auto.
Mech zat achter het steur en wijgerde om er van achter te komen, dus liet Drake het er maar bij zitten...

en de groep ging op weg....

Reageer (1)

  • Imladris

    VERDER VERDER VERDER VERDER VERDER VERDER VERDER!!!!
    (dance)(yeah)(hoera)xD
    ikke vinden geweldig!!!
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen