hij tilde de meid op, en zij was al eerder aan het rennen dan hij.
hij ging der snel achter na en zei steeds de richting om zo bij hem thuis te komen.

eenmaal dat behaald, vroieg hij in zijn kamer om uitleg.

"wat is dit alles??" vroeg hij.
"we zijn elemental's, uitverkorenen van eeuwen geleden, alle 4 zijn we nu geboren en hebben we onze krachten ontdekt, en dat trek dat soort dingen aan"zei ze onzeker als altijd.
"ja wat waren dat?" vroeg hij.
"geen idee, ik ben alleen al blij dat jij je wind al kan gebruiken, ik weet alleen niet wat ik kan, tot nu toe heb ik enkel astereel geprojecteerd, en als eerste kwam ik bij een tempel uit waar over wij werden besproken in de gewonne taal van nu, dat vond ik nogal vreemd, het was duizende jaren oud"zei ze.
"tja..., maar ben ik het dan die me hond gedood hebt??" vroeg hij.
"daar leek het op ja..., we moeten nu alleen die mosnters verslaan, anders blijven ze hier lopen" zei zij.
"maar hoe, ik weet niet eens hoe ik me kracht gebruikt. zij hij.

ze stond opeens snel op, kijkend naar het raam.

"dan gaan we er aan"zei ze angstig.

de monsters liepen dan ook net de straat in, hun kant op......

Reageer (3)

  • LoveAndHope

    Amazing bro!

    1 decennium geleden
  • DrakeBaku

    ja is goed, ik heb nog wat verhalen in de wacht sinds vandaag (bij stage, steeds onderweg dingen verzinnen en opslaan in me tellefoonXD)

    1 decennium geleden
  • Imladris

    Je moet snel de volgende maken, echt vet MOOI en SPANNEND!!!(dance)
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen