net gered.....
terwijl julie op de vlucht waren hoorde jullie pijnlijke kreten van de monsters....

zo'n 7 blokken verder riep de meid van eerst dat ze bij haar huis waren en rende meteen de deur in...

der ouders keken behoorlijk verward dat ze zo binnen komt rennen met 2 onbekende, maar reageerde verder er niet op...

eenmaal op haar kamer kwamen de 3 pas echt op rust....

"ok ik snap nog een hoop niet, maar eerst, wie ben jij eigelijk??" vroeg Isaac nu pas aan de meid.
"oh ja sorry, ik heet Hope" antwoorde ze.
"ok, das een ding, oh Runa, wat deed je bij mijn huis opeens" vroeg Isaac nu die de timing wel opvallend vond, al was dit ook wel geukkige timing qua ontsnapping.

"ik had gezien dat die wezens u achtervolgte en zouden aanvallen, ik heb tot mijn spijt een auto zijn ruit moeten inslaan en de handrem moeten verwijderen zo dat het voor u en Hope de weg zou kunnen vrij maken voor de ontsnapping" zei ze weer op der oude beleefte tour..

"dus die auto kwam door jou, bedankt..." zei Isaac.
"er zat dus niemand in die auto, wat een opluchting..." zei Hope.

"maar wat waren die dingen, jij leek er wel iets van te weten" zei isaac richting hope...
"ik heb je alles al verteld van wat ik weet" antwoorde ze een beetje down.

"ok daar komen we niet ver mee...." zei die zachtjes..., en opeens drong hem iets door, hoe als Runa aan de andee kant van de stad woont..., kon ze zo snel reageren en weten wat er ging geburen...

"runa..., uhm..., hoe wist je precies dat die achter ons aan zaten.." vroeg hij voorzichtig.
"ik zag het, 2 uur geleden, ik zag opeens wat er ging geburen, ook van de auto" antwoorde ze een beetje verlegen gezien het iets niet alle daags was...

Isaac rekende na van de rijstijd en de tijd die nodig waren voor de auto en het kwam inderdaat rond zo'n 2 uur terug uit, als je na denkt dat ze een kwartier naar dit huis hadden om te rennen komt het perfect over als het zien en in actie schieten...

"volgens mij ben jij dan ook een elemental, je zag de toekomst, ik lees gedachtes en zij kan asteraal projectere, dus moet er nog 1 zijn..." zei Isaac die gedeeltelijk in gedachte was verzonken...
"maar wie zou die persoon kunnen zijn"zei Runa voor zich zelf.

"als die zo snel te voren komt als wij nu samen zijn gekomen, dan moet die hier elk moment kunnen zijn, hoop ik.." zei Hope zachtjes, maar net verstaanbaar.

~maar wie en wat voor type is hij dan...~ vroeg Isaac zich af...

(en dit is weer de einde van dit stukje verhaal, volgende komt de laaste lid van de ploeg en komt het vehaal pas echt in werking ^^ )

Reageer (2)

  • Imladris

    VERDER!!!VERDER!!!VERDER!!!VERDER!!!VERDER!!!
    ikke willen weten!(dance)(yeah)(hoera)
    xxx

    1 decennium geleden
  • DrakeBaku

    heb voor de grap zelf ook eens ingevuldXD

    en ook eerlijk gedaan, niet expres ingevuld wat ik weet wat de antwoord isXD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen