"mooi, goed gedaan Yumi, Patsuriku?" zei de sensai.
een meid liep weg en een jongen kwam in haar plaats.
"uhm..." zei hij terwijl hij diep na dacht.
de sensai vond dit te lang duren...

"ken je de techniek nu nog niet?" vroeg hij.
"niet echt..., maar ik heb wel een eigen techniek ontworpen.." zei hij snel.
"intresant, lat maar eens zien"vroeg hij geintreseert.

de jongen knikte en vormde seal's - draak, tijger, draak, aap, tijger, draak- "Katon: Fuma no jutsu"
een klein vuur balletje vomrde zich in zijn hand, en toen hij het gooide veranderde het van vorm in een draken kop met staart dat in een boog door de lucht ging.
uiteindelijk lande het op een tavel die meteen in brand vloog.
"heel goed, heel goed, volgende"zei de sensai.

Patrsuriku nam plaats naast de meid die voor hem was.
"dat heb je goed gedaan, je haalt het zeker"zei ze.
"bedankt Yumi" zei hij.

na dat iedereen is geweest, nam de sensai het laaste woord.
"goed als eerste, iedereen is geslaagt"een heel gejuich klonk door de zaal, en stierf pas af toen de sensai aanduide verder te willen.
"wie zou der intresse hebben om aan een experimentale team mee te doen?" vroeg hij.
een jongen helemaal achteraan stak zijn hand op en vroeg: "hoe bedoelt u experimentale team?"
"de team is gebaseert van meerdre village's, de alliantie's van Clouyd in dit geval en zal dan ook onder toezicht van een jounin van cloud zijn"was het antwoord.

Niemand behalfe Patsuriku toonde intresse door zich er voor aan te melden, tot Yumi zich ook aan melde.

~het zal eens niet, Patsuriku meld zich ergens voor aan en Yumi spring met hem in de boot~ dacht de sensai.
"goed, volgende week krijgen julie te horen met wie en in welk team jullie komen te zitten, Patsuriku en Yumi, jullie zitten dan in het volgende lokaal, daar zal jullie sensai en laaste lid julllie opwachten" melde de sensai.

voor iedereen vertrok deelde hij nog even de headband protector's uit.
Patsuriku deed deze meteen om zijn hoofd, met een trotse gezicht...

(vanaf het volgende deel zal jij Patsuriku zijn)

Reageer (4)

  • DrakeBaku

    ja inderdaat, hopelijk zijn jullie 2 snel online en kunnen we eindelijk weer verder

    1 decennium geleden
  • Zeph

    yaj leuk zelfde jutsu als op je andere accoun naruto hinata of niet?

    1 decennium geleden
  • DrakeBaku

    lol.., alleeen ben u niet thuis en heb daar de schrift liggen dus.....

    1 decennium geleden
  • Imladris

    jij moet verder, jij moet verder, jij moet verder!!!
    de fan in mijn komt omhoog(dance)(yeah)(hoera)xD
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen