een week later waren Yumi en Patsuriku (jij)
al aan het wachten op hun nieuwe sensai.
ze waren compleet vergeten dat ze ook een nieuwe team lid kregen bij dit.

na een kwartiertje

"vraag me af waar hij is, hij had er al moeten zijn" zei Yumi.
"hij komt uit Cloud, we hadden moeten weten dat hij zo laat was.." zei Patsuriku lichterlijk geirriteerd.

Opeens ging der deur open en kwam een meisje van rond hun leeftijd (13) binnen gelopen.

"pardon, zijn jullie toevallig de leden van het speciale team?" vroeg ze zeer beleeft.
"ja, ben jij de sensai?!?" vroeg Patsuriku die als het waar is zeer verbaast is gezien der leeftijd, normaal zijn ze rond die leeftijd tenslotte pas net genin...

"nee, sensai-san zal zo aankomen" zei ze terwijl ze naar binnen stapte.
opeens stapte er een man van rond de 26 binnen, hij droeg een zwaard op zijn rug die vast word gehouden via zijn headband protector band, het logo van cloud was duidelijk te zien op headband protector.

hij keek snel even van de enne naar de andere.
"ik ben Ryouni Hamasti, zijn jullie wie ik zoek?" zei hij rustig.

iedereen knikte gezien hij vermoedelijk hun sensai was.
"mooi, kom" zei hij rustig, hij draaide zich om en iedereen volgte.

Na een tijdje lopen kwamen ze bij een bos net buiten Konoha.
ze gingen zitten op een grote rots.

"ok, eerst wil ik jullie wat leren kennen, vertel me en elkaar wat over je zelf, naam, intresse, haat, doel en hobby" zei Ryouni.

Patsuriku ging eerst.
"Patsuriku Camafuutsu, draken gebaseerde dingen, gestoord worden tijdens het tekenen, verschillende Draken Jutsu's leren, tekenen" zei hij.
de 2 meiden keken hem geintreseert aan, maar toen geen van beiden wat zei...
"dames?" zei Ryouni.
"mijn excusses sensai-san, mijn naam is Runa Fukada, ik ben 13 jaar oud, er is veel wat ik leuk vind, ik richt me zelf veel op het verdedegende jutsu's van Ninjutsu, ik ben van de village verborgen i de mist, dus zal ik veel water technieken proberen te leren, ik heb niet echt een doel behalfe mensen te helpen, mijn hobby's zijn tekenen en origamie" zei ze.

"Yumi Kurokawa, ik vind iemand leuk, ik vind het niet leuk dat mijn ouders zo geheimzinnig doen over het familie verleden, ik heb nooit echt over een doel gedacht, ik vind lezen leuk" zei Yumi vlak er achterna.

Ryouni had snel de infomatie verwerkt en deed zijn zegje.
"ik heb jullie mijn naam al verteld, ik heb niks wat ik leuk vind, ik heb niks wat ik haat, mijn doel is jullie op te leiden tot echte ninja's, ik heb geen hobby's" zei hij.

iedereen keek hem nogal vreemd aan.
"nu gaan we een test doen, in dit bos liggen 5 stenen verstopt, jullie moeten die zoeken en brengen ze hier heen" zei hij rustig weer.
"is dat alles, makelijk" zei Patsuriku, die toen meteen vertrok gevolgt door de meiden.

Na een tijdje in het bos was er geen te vinden tot Patsuriku's terleurstelling.

hij stopte eventjes en Yumi en Runa die hem stiekem volgte verscholen zich in de bomen, zonder elkaar op te merken.
"ookeee, toch niet zo gemakelijk als verwacht..., dan maar zo"zei hij in zih zelf.
"BAKYUUDAN"

de aderen rond zijn ogen troken op en zijn iris en pupil werden wit.
zijn beeld ging vele richtingen op, hij zag vele stenen maar meeste waren illusies.
"dus hij was niet zo maar te laat, voorbereiding..., intresant" zei hij in zich zelf.
opeens zag hij een echte en sprong meteen weg.
Yumi en Runa zagen hem net vertreken maar wisten niet waarheen, Yumi had een vermoede en ging die richting heen, al was deze helemaal verkeerd, en Runa sprong naar5 waar hij stond en besloot nu toch maar zelf te zoeken.

na een halfe dag kwamen de 3 weer uit het bos, compleet vermoeit.


Patsuriku had maar 2 stenen gevonden die echt waren, en Yumi, 3 en Runa 5
"eens zien hoe jullie het gedaan hebben"zei Ryouni toen ze er waren.
hij legde zijn handen in een seal en opeens verdwenen er stenen uit de meiden hun handen, ieder had er nog maar 1 vast.
"er onbreekt 1" zei hij.
"zelfs met me Bakyuudan was die niet te vinden, maar er is iets vreemds met dit bos..." zei Patsuriku.
"eenig idee wat?"vroeg Ryouni.
maar je schudde je hoofd.
"en de laaste steen" vroeg Ryouni.
"onvindbaar" zeiden de 3 in koor.
"kijk nog eens" zei Ryouni.

je activeerde de bakyuudan weer maar al keek je zelfs voorbij het bos en bij Ryouni, er was niks te vinden.
hij schakelde de bakyuudan weer af en schudde zijn hoofd.
"jmmer gefaald" zei Ryouni die opeens een steen van achter zijn rug vandaan haalde.

"ik heb jullie dossiers gelezen en zag dat je een half bloed hyuga bent, niet te veel vertrouwen op je bakyuudan, het is zwakker en te omzeilen" zei hij tegen je.
opeens verdween het bos en was te zien waar ze waren, het training's veld van Konoha...
"verder viel het me op dat jullie niet samen werkten, Patsuriku ging zonder overleg weg en liet de rest op zich zelf, Runa en yumi achtervolgte hem stiekem" de meiden keken elkaar even vals aan "toen hij uit zicht verdween ging Runa echt zoeken en Yumi verder zoeken naar Patsuriku, als jullie hadden samen gewerkt..., jullie begrijpen het wel..." zei Ryouni.

maar de 3 reageerde niet, de meiden keken elkaar nogsteeds aan met blikken, en Patsuriku was afwezig, vermoedelijk in gedachtes over dit alles.
"kom morgen hier terug" zei Ryouni opeens.

de 3 knikte en Ryouni verdween...

Reageer (2)

  • Zeph

    (cool)cool snel verder

    1 decennium geleden
  • Imladris

    (dance)Snel verder pleazzzz(dance)
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen