Boven zoent hij mij weer, nog vuriger dan net. ‘Wacht.’ Zeg ik en ik druk mijn vinger op zijn lippen. Ik maak de deur open en we lopen naar binnen. Hij sluit snel de deur en komt weer naar mij toe. Hij drukt zijn lippen weer op de mijne en zijn handen zakken naar mijn kont. Hij laat ze daar rusten terwijl zijn tong de mijne vindt. Dan wordt ik opgetild en hij legt mij voorzichtig op bed. Onze zoen wordt steeds vuriger. En toen gebeurde het, hier had ik zo naar verlangd. Het was zo lang geleden en zo fantastisch. Ik lig op Cristiano’s borst en allebei liggen we na te hijgen. Cristiano streelt door mijn haar en drukt af en toe kusjes op mijn hoofd. ‘Ik hou van je.’ Zeg ik plots. ‘Ik ook van jou.’ Ik hoop dat we ooit gaan trouwen en nog een kindje krijgen. Ik wilde altijd meerdere kinderen en nu heb ik een fantastische papa gevonden. Ik hoop echt dat hij het ook wilt. Mijn oogleden voelen steeds zwaarder aan en zakken uiteindelijk dicht.

De volgende ochtend wordt ik wakker gemaakt door Cristiano. Na het ontbijt is het helaas al weer tijd om naar huis te gaan. We pakken alles in, checken uit en stappen in de auto. Na een paar uur rijden komen we bij Cristiano’s ouders. Eindelijk zie ik Seth weer. We bellen aan en Seth komt aangerend en knuffelt mij. ‘Hallo schat.’ Zeg ik tegen hem. Hij houdt zijn armen om mij heen. Met hem in mijn armen loop ik de tuin in waar de rest ook naartoe is. Seth maakt zijn handjes los en loopt naar een bal om samen met Cristiano te gaan voetballen. Cristiano kijkt mij aan en knipoogt. Hij is echt zo leuk, ik ben weer helemaal verliefd. Samen zijn ze aan het voetballen en niet ziet er schattiger uit dan dit. Hij is zo lief voor Seth. Cristiano is keeper en Seth moet scoren, natuurlijk kan hij die ballen makkelijk houden maar hij doet het niet. ‘Goed zo Seth.’ Juicht Cristiano’s moeder hem toe. ‘En hoe was jullie weekend?’ vraagt ze dan. ‘Super.’ Antwoord ik. Dan begint ze te ratelen over hoe lief Seth wel niet is en ze echt van hem houdt, dat hij vaker langs moet komen en nog veel meer. Veel vang ik er niet van op omdat ik zit te staren naar de twee jongens waar ik het meest van hou. Seth en Cristiano, mijn helden, ik zal van allebei mijn hele leven houden.

Reageer (2)

  • 30seconds

    Snel verder

    Xx

    1 decennium geleden
  • LeaMichele

    oehoeheindelijk:Y)
    Ik moet ook afsluiten xD
    Volgende keer krijg je een langere reactie(lol)
    snel verder
    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen