Foto bij 15.

15~

[Silke]

Bill en ik zitten even te praten. Over onze interesses en zo te zien hebben we wel veel gemeen. Soms begin ik, door de manier waarop hij naar me kijkt, te blozen. Gelukkig merkt hij dat niet, denk ik toch. Dan hoor ik opeens voetstappen naar beneden komen. Meteen herken ik die van mijn zusje en ik kijk in de richting van de trap. Eerst zie ik Friedolien verschijnen, maar niet veel na haar komt Tom ook te voorschijn. Ik geef toe, hij ziet er sexy uit in zijn outfit. Mijn zusje heeft echt haar best gedaan. Bill zit ook te kijken naar zijn broertje en zegt dan uit het niets: 'Tom! Eindelijk zie je er eens goed gekleed uit. Nu kan ik wel met jou over straat wandelen.' Toms mond valt open en hij kijkt zijn tweelingbroer boos aan. Friedolien en ik schieten in de lach en meteen worden wij ook door Tom boos aangekeken. 'Oh ja? Nou, dan zie jij er eindelijk wat mooier uit. Als jij jezelf schminkt trekt het op niets.' 'Pff,' zegt Bill en hij slaat zijn armen over elkaar. 'Het was maar een grapje hoor.' zegt hij verontwaardigd en hij kijkt de andere richting uit. 'Van mij ook hoor.' lacht Tom. 'Bill, jou beurt om met mij mee te komen!' zegt Friedolien wat hyperactief en ik kijk haar waarschuwend aan. Ze steekt haar tong naar mij uit en de broertjes hebben dat wel gezien en kijken ons wat dom aan. 'Tom, ik ga jou nu onder handen nemen.' grinnik ik en ik duw hem in een stoel en bekijk mijn make-up doos. Wat zou ik met hem kunnen doen? Hm... Opeens gaat Jack Sparrow door mijn hoofd en er verschijnt een grijns op mijn gezicht. 'Ogen toe.' beveel ik aan Tom. Hij doet meteen wat ik zeg en meteen ga ik te werk. Na een goed uurtje ben ik eindelijk klaar en zeg ik dat hij zen ogen mag openen. Dat doet hij ook en hij slaakt een gil als hij zichzelf bekijkt. 'Oh wacht.' lach ik en ik plak nog een baardje op zijn kin. 'Zo nu ben je perfect.' Wat heb je met mijn perfecte gezicht gedaan?' jammert Tom terwijl hij zichzelf goed bekijkt. Ik lig bijna letterlijk plat van het lachen en door Toms gegil, zijn Bill en Friedolien ook naar beneden gekomen. Vanaf ze een glimp van Tom opvangen, liggen ze in een deuk. 'Dat is niet grappig!' zegt Tom verontwaardigd. 'Haha! Je lijkt sprekend op Jack Sparrow!' giechelt Friedolien en ze veegt een traan van haar wang. 'Jij bent echt geniaal!' lacht Bill en hij komt naar me toe en drukt een kus op mijn wang. Meteen word ik zo rood als een tomaat en kijk naar mijn voeten. Als ik me dan wat minder rood voel, kijk ik op en zie Bills outfit. Mijn hart gaat sneller slaan en ik kan hem alleen nog aanstaren. 'Uhm, kun je het goed zien?' vraagt Bill wat verbaasd en ik schrik wakker en wordt meteen rood. Dat gebeurd toch ook alleen met mij.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen