Foto bij 16.

16~

[Friedolien]

‘Bill, jou beurt om met mij mee te komen!’ zeg ik ietwat hyperactief. Ok, misschien wat te hyperactief! Ik zie dat Silke me waarschuwend aan kijkt maar ik trek me er niet veel van aan en steek m’n tong uit naar haar. De jongens kijken wat maar dan trek ik Bill mee naar boven. Daar laat ik hem los en stop dan. ‘Waarom stop je nu?’ vraagt Bill verbaasd. ‘Eum, denk jij dat ik weet waar jou kamer in dit doolhof ligt? oO Dacht het niet!’ Bill begon te lachen maar trok me toen mee naar een deur, die hij dan uiteindelijk openhield voor me. Ik stapte de ookal zo grote kamer binnen, maar deze was anders. Hij was zwart, maar toch gezellig. 1 muur was volledig rood, met daarin een zwarte deur. Waarschijnlijk z’n kleerkast. Ik liep er resoluut naar toe en trok de deur open. Alweer bevond ik me in de hemel en begon als een klein kind rond te huppelen. Ik hoorde Bill lachen, maar ah ja. Ik was dan ook een klein hyper ding die zot werd als ze in de beurt kwam van vele, mooie kleren. Ik liet m’n ogen over alle rekken gaan, tot ik dat hemdje zag hangen. Ik spurtte er zowat naartoe en nam het vast. Ik had echt iets met hemdjes, zelf had ik er ook gigantisch veel in m’n kast hangen thuis. Snel nam ik nog een mooie jeansbroek, schoenen en een paar juwelen. Met een grijns op m’n gezicht gaf ik het aan Bill. Owh, ik nam nog snel een zwart T-shirt en smeet het nog snel naar Bill voor hij z’n badkamer binnenliep om zich om te kleden. Met een blij gezicht kwam hij terug buiten en keek me vragend aan. Ik stak m’n duimen omhoog, maar liet ze toen snel weer zakken. Er ontbrak nog iets.. Maar wat? Ik draaide me nog eens om en keek nog eens rond in de kamer. Oh! Vlug liep ik naar een kastje en dook er half in. Daar viste ik een grijs mutsje uit en zette het op Bill z’n hoofd. Ik zette het goed en toen verscheen er alweer een grijns op m’n gezicht. Het was geslaagd! En alweer kon ik fier zijn op mezelf. Bill bekeek zichzelf in de spiegel en begon toen te glimlachen. Opeens hoorden we gegil van beneden en daarna gelach. We keken elkaar aan, maar liepen toen snel naar beneden om te kijken wat er scheelde. Daar in de keuken troffen we een verbaasde Tom aan en Silke die bijna over de grond rolde van het lachen. Ok, serieus! Silke had weer eens een goed idee gehad. Al snel lachen Bill en ik ook plat van het lachen. ‘Je lijkt sprekend op Jack Sparrow!’ weet ik er dan toch uiteindelijk uit te krijgen terwijl ik een traan wegveeg. ‘Je bent geniaal!’ roept Bill opeens terwijl hij naar Silke loopt en haar een kus op haar wang geeft. Als snel kleuren haar wangen rood. Even moet ik lachen, maar ik hou me in. Maar dan bloost ze al wat minder en bekijkt ze Bill eens goed. Ze staat hem zowat half aan te staren. Oeehh, waarschijnlijk omdat ik hem toch weer zo sexy heb aangekleed! X) ‘Uhm, kan je het zien?’ vraag Bill wat verbaasd maar met een grijns. En alweer kleurt ze rood. Ah, wat is m’n zusje toch zo schattig wanneer ze verliefd is! Opeens voel ik een por in m’n zei. Verschrikt kijk ik opzij, naar Tom. Opnieuw moet ik bijna weer lachen, tot ik Tom z’n blik zie. ‘Help..’ piept hij. Oh, arm schaap. Vlug maar voorzichtig haal ik het baardje van z’n kin. ‘Silke, ga je deze arme jongen hier nog lang zo laten zitten?’ vraag ik dan aan haar. ‘Neehee, het was maar een grapje. Maar kom, ik zal alles er van halen.’ Al snel is Tom z’n gezicht weer helemaal het oude en niet veel later zitten we weer allemaal in de woonkamer. Tom en Bill in het outfit die ik gekozen heb en Silke die hun onder handen had genomen. Ik denk dat we nu wel een mooie toekomst tegemoet gingen.

Reageer (1)

  • withoutasign

    ooh, deze story is echt leuk =D
    snel verdeeeer ;p
    <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen