‘Hmm en wat gaan wij is doen?’ vraagt Cristiano als iedereen weg is. Ik haal mijn schouders naar hem op terwijl ik naar boven loop. Ik zoek mijn mobiel en loop weer naar beneden. ‘Wat heb jij gedaan?’ vraagt Cristiano verdacht. ‘Mijn mobiel gepakt.’ Zeg ik terwijl ik begin te lachen. Ik reageer snel op al mijn berichtjes, vooral op die van mijn beste vrienden. Ze is van plan om binnenkort langs te komen. Terwijl ik nadenk over wat we dan kunnen gaan doen, loop ik naar boven om mijn bikini aan te trekken. Ik trek hem snel aan en loop dan richting de jacuzzi. Ja, die heeft Cristiano ook! Ik zet hem aan en stap er dan lekker in. Even lekker ontspannen, ik sluit mijn ogen en geniet lekker. ‘O, hier ben je!’ Hoor ik Cristiano zeggen. Geen rust voor mij, ik lach. ‘Wat is er?’ Ik schud mijn hoofd. ‘Niks, moest ergens aan denken.’ Cristiano stapt het bad in en komt naast mij zitten. Hij slaat zijn arm om mij heen en ik sluit mijn ogen weer. ‘Moe?’ vraagt Cristiano verbaasd. ‘Nee hoor, gewoon lekker ontspannen. Dat moet een mens ook wel eens.’ Ik steek mijn tong naar hem uit. Hij lacht en drukt een kus op mijn wang. ‘Dat is wel jammer dan.’ Zegt hij teleurgesteld. ‘Maar dat kan wel hoor.’ Zeg ik terwijl ik op zijn schoot ga zitten. Hij kijkt mij met pretogen aan. Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst. ‘Maar eerst even ontspannen.’ Zeg ik. Cristiano strijkt met zijn hand door mijn haar, hier kan ik gewoon van genieten. ‘Wat is er?’ Vraagt hij weer. ‘Gewoon alle drukte. Mijn werk, Seth, het huishouden, alles.’ Ik zucht alleen al weer bij het idee. ‘Dan stop je toch met werken? En ik kan ook wel een schoonmaakster nemen hoor.’ Zegt Cristiano lief. ‘Nee, je moet geen extra geld uit geven.’ Ik sluit mijn ogen weer. ‘Dan stop je alleen met werken en dan blijf jij schoonmaken.’ Ik schud hevig mijn hoofd. ‘Nee, ik moet met je meebetalen. Anders moet jij alles alleen betalen en dat wil ik niet.’ Cristiano zucht nog harder dan ik net deed. ‘Maar jij maakt dan voor mij schoon toch? Dan help jij mij toch alsnog mee. En je past op mijn zoontje.’ Cristiano blijft mij overhalen. ‘Ik zal er over denken. Eerst iets anders.’ Ik druk mijn lippen op die van hem en al snel laat Cristiano zijn tong bij mij naar binnen glijden. Onze zoen wordt steeds heviger en ik voel iets groeien.

Al hijgend zitten we samen nog steeds in het bad. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en ik sluit mijn ogen. Zal ik stoppen met werken? Maar ik wil niet dat hij alles moet betalen. Nu niet aan denken, het is nu ons moment. Cristiano gaat weer met zijn hand door mijn haar. Hij drukt zijn lippen op mijn hoofd. ‘Ik hou van je.’ Fluistert hij in mijn oor. ‘Ik ook van jou. Ik wil je niet nog een keer kwijt Cris.’ Fluister ik terug. ‘Ik zal ervoor zorgen dat het niet gebeurd.’ Ik blijf nog tegen hem aanliggen totdat hij mijn hoofd optilt. ‘Ik ga eruit.’ Zegt hij lief. ‘Dan ga ik ook.’ Ik lach en hij steekt zijn hand uit om mij eruit te helpen. Mijn bikini verruil ik voor mijn pyjama. ‘Cris, zou je het echt niet erg vinden om alles alleen te betalen?’ Vraag ik hem nog een keer. ‘Dat vind ik echt verschrikkelijk. IK verdien echt zo weinig dat je echt moet helpen. Natuurlijk niet gekkie.’ Zegt hij terwijl hij mij omhelst. ‘Stop er gewoon lekker mee.’ Ik kijk hem aan. ‘Misschien doe ik dat wel.’ Zeg ik terwijl ik begin te blozen. Ik trek Cristiano mee naar boven en hij gaat op bed liggen. Ik plof naast hem neer en leg mijn hoofd op zijn borstkas.

Reageer (5)

  • Heretics

    :9~

    1 decennium geleden
  • Satan2

    snel verderrr!

    1 decennium geleden
  • 30seconds

    ik zou hem zeker gaan lezen en natuurlijk een abo nemen

    1 decennium geleden
  • LeaMichele

    Veel xD poppetjes daarnet trouwens :X Nuttige info btw xD
    Kudo is NATUURLIJK gegeven

    1 decennium geleden
  • LeaMichele

    @pixture= Rood staat hem goed:9~
    IK ZOU ZEKER WETEN JE FERNANDO VERHAAL LEZEN!!, als je dan even een gastenboek berichtje stuurt als je hem gemaakt heb neem ik een abo:Y)
    Ik trek hem snel aan en loop dan richting de jacuzzi. Nice, mijn oom en tante hebben die ook;)
    Ik zal er over denken. Eerst iets anders.’ Ik druk mijn lippen op die van hem en al snel laat Cristiano zijn tong bij mij naar binnen glijden. Ik dacht echt dat ze gingen golfen:P
    Onze zoen wordt steeds heviger en ik voel iets groeien. Zijn tong? Volgens mij is dat niet mogelijk xD
    Al hijgend zitten we samen nog steeds in het bad. Trouwens ik hoop niet dat mijn oom en tante dat soort dingen doen in het bad:X Je hebt trouwens wel het spannendste weggelaten(N)xD'
    Ik plof naast hem neer en leg mijn hoofd op zijn borstkas Doe dat lekker, dan doe ik het bij Fernando :Y) Ondanks dat hi jzijn tweede kindje krijgt xD Hij houd toch het meest van mij Hij weet het alleen nog niet

    snel verder
    (K)

    p.s.(flower) Gewoon omdat 'ie leuk is xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen