“Zal ik vanavond bij je blijven?” vroeg Pearl toen we richting huis fietsten. “Als je wilt, graag” zei ik met een glimlach. “Dan sms ik mama zo wel ik zou toch alleen thuis zijn dus het maakt niet uit, maar zullen we dan eerst langs de supermarkt? We gaan vanavond zelf pizza maken” zei Pearl met een grijns. “En chips en chocola kopen, we gaan vanavond de oefenwedstrijd kijken van Oranje” zei ik grijnzend. Ook al kan ik vanavond niet de wedstrijd LIVE mee maken moet ik hem toch wel gaan kijken. “Waarom ga je niet naar de wedstrijd zelf dan?” vroeg Pearl verbaasd. “Morgen school en ja weet ik veel” mompelde ik. “Heb je kaartjes?” vroeg Pearl met een grijns. “Ik heb altijd kaartjes, maar of ik ze benut is een ander verhaal” zei ik en ik gaf Pearl een knipoog. Ik weet al waar dat kind op uit is, ze wil naar de wedstrijd toe gaan. “Nou dan gaan wij er heen” zei Pearl terwijl ze begon te hyperen. “Lieve schat, we hebben geen vervoer” zei ik terwijl ik er onderuit wou komen. “Ik zei toch dat mijn moeder weg gaat vanavond, ze gaat met mijn vader en broer naar de wedstrijd” zei Pearl met een brede grijns. “Daarom heb je het vandaag dus goedgemaakt met mij! Je wou gewoon naar die wedstrijd” riep ik verontwaardigd. Het ene moment zat ik nog op mijn fiets en het andere moment lag ik op de grond. “Auw” riep ik verontwaardigd. “Dat was mijn pols verdomme” riep ik terwijl ik mijn pols vast hield met mijn andere hand. “Ik hoop voor je dat dat van net een grapje was?” vroeg Pearl boos terwijl ze haar fiets tussen haar benen liet staan. “Wat? Dat van mijn pols, nee dat is geen grapje het doet pijn” mompelde ik. “Nee niet van je pols, dat van het goedmaken van onze vriendschap!” riep Pearl terwijl ze haar handen omhoog gooide. Daardoor viel haar fiets op de grond en viel zelf mee door het gewicht van haar fiets. “Ha, karma is a bitch” zei ik met een grijns. “Ha ha ha” mompelde Pearl. “Maar even serieus, meende je dat net?” vroeg Pearl zacht. “Natuurlijk niet muts” zei ik met een glimlach. “Gelukkig” zei Pearl met een grijns. “He dames, gaat het wel?” vroegen een jongen flirterig en hij en zijn vrienden stopten met fietsen. “Hoezo zou het niet gaan?” vroeg Pearl arrogant. “Nou, jullie liggen op de grond” zei een jongen verbaasd. “Dus? Dat betekend niets” zei Pearl. “Ja nou ja” mompelde de jongen. “Jonge je krijgt toch geen date met Pearl, ze gaat alleen met populaire jongens uit” zei een andere jongen lachend. “En bij Amy hoef je het al helemaal niet te proberen, die heeft van Persie aan de haak geslagen” vervolgde de jongen. De eerste jongen keek me verbaasd aan. “Heb ik weer, kom ik een paar leuke meiden tegen heeft ze al een vriend. En nog wel een die goed kan voetballen ook” mompelde hij. “Just deal with it, je krijgt toch geen vriendin. Ja misschien als je bij de nerdjes gaat kijken” zei Pearl met een fake glimlach. De jongen werd rood en fietste daarna keihard weg. De andere jongens fietsten snel achter hem aan. Pearl en ik begonnen keihard te lachen. “Dat was best grappig” zei Pearl lachend. “Inderdaad” zei ik met een grijns. Pearl krabbelde omhoog en stak haar hand uit. Ik pakte haar hand vast en trok mezelf omhoog. “Mijn pols doet pijn” jammerde ik. “Laat eens zien” zei Pearl. Ik stak mijn arm uit en zag zelf al dat hij wat blauwig was. “Hij is blauw”zei Pearl lachend. “Lach niet etter” zei ik verontwaardigd. “Smurf” zei Pearl en ze stak haar tong uit. “Wil je nog naar die wedstrijd van vanavond?” vroeg ik met een gemene grijns. “Duh!” riep Pearl. “Nou, dan moet je lief tegen mij zijn” zei ik met een glimlach. “Oke wat moet ik doen?” vroeg Pearl met een glimlach. “Naar je huis gaan, ik kom zo wel. Ik haal thuis even de kaartjes op en dan eten we wel bij jou. Stukken makkelijker” zei ik met een glimlach. “Deal, tot zo!” zei Pearl en ze fietste weg. Nou ja zeg, ze had ook wel even kunnen wachten op mij. We moeten nog een deel samen fietsen..

Thuis aangekomen ging ik snel naar boven en bekeek mijn pols eens. Ik denk dat die gekneusd is, nou ja jammer dan. Ik ging naar mijn kamer en trok andere kleren aan. Ik trok een strak zwart hemdje aan met een grijze strakke spijkerbroek. Ik trok een paar zwarte hakken aan, oke het is niet echt logisch als je naar een voetbalwedstrijd gaat kijken, maar ik mag er toch wel mooi uit zien? Ik pakte een zwart vestje uit de kast en stopte die in mijn tas voor als het kouder gaat worden. Daarna werkte ik snel mijn make-up bij en ging naar beneden. Ik stuur Robin wel even een smsje dat ik vanavond mee rijd naar huis. Hee, ik rijd mee terug vanavond. Love You! Oh en, need to talk to you tonight! . Daarna stopte ik mijn mobiel in mijn tas. Moet ik nog iets doen? Ik keek de keuken even rond of er nog iets moest gebeuren. Nou niet dat ik weet! Ik liep naar de voordeur toe om weg te gaan, maar ineens bedacht ik me dat ik de was nog moet doen! Ik legde mijn tasje weg en liep de kelder in. Robin had de wasmand vanmorgen al neer gezet, alleen had hij de kleren niet in de wasmachine gedaan. Ik propte het er snel in en stelde de wasmachine in. Ineens hoorde ik een hoop gebonk. Ik keek om me heen maar zag niks. Daarna hoorde ik een soort van gefluister, of iets wat daar op leek. Oke ik moet hier echt weg! Ik word serieus gek! Ik ging snel naar boven en pakte mijn tasje. Ik hoorde weer een hoop gebonk. Ik liep snel de deur uit en gooide de deur dicht. Oke Amy rustig! Je wordt niet gek, je fokt jezelf gewoon op! Ik liep naar mijn fiets maar bedacht me dat ik moest lopen aangezien ik met Robin mee terug rijd. Onderweg naar Pearl gingen mijn gedachten steeds terug naar het geluid van daar straks. Het leek echt op gefluister, alsof er iemand tegen me aan het praten was. Waarom hoor ik deze geluiden? Waarom? Ik word er gek van! Het moet stoppen!

Reageer (5)

  • Truster

    Haar moeder? ;DDDD

    1 decennium geleden
  • Zipper

    omg net zo eng die stemmen enso. ;O.;$ ik benzóó verslaafd junge.(A)

    1 decennium geleden
  • AloyAuditore

    OEWOEWOEW

    Snel weer verder!:D

    Xx,x,

    1 decennium geleden
  • Heretics

    Doe niet zo seksie en schrijf verder junge. :9~:9~

    1 decennium geleden
  • Heretics

    Marjolien is mijn naam. Geen EI. En nu ga ik lezen (krul)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen