na een tijdje wandelen komen we bij een vel van een slang en smalhart valt flauw. 'wat een held!'zeg ik ironisch. 'ja een held ide heel goed geheugens kan wissen'zegt smalhart terwijl hij opspringt en rons toverstok grijpt. 'nu mogen jullie echt dag zeggen tege de herinneringen:Amnesia Completa!!!' maar de spreuk weerkaatst en zogrt ervoor dat smalhart geheugen zelf gewist is en dat de tunnel instort. ron,smalhart en ik langs de ene kant en harry alngs de andere. 'harry!!harry'roep ik bijna hysterisch. 'ja ik ben in orde en jullie?'is zijn antwoord. 'met mij en ron is alle goed! met smalhart niet maar wie kan dat wat schelen!' ik hoor harry lachen. ' luister! ron en ik zullen een doorgang proberen te maken ga jij ginny halen'roep ik naar harry'ok tot straks' 'harry'roep ik 'ja?' 'wees voorzichtig''tuurlijk schat!'

en dan is hij weg...


hey mensjes! dit is de laatste voor vandaag!
have fun en laat weten wat je ervan vind!
xxx

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Imladris

    cool!!
    xxx

    1 decennium geleden
  • Caged

    omg!!

    snel verder!
    xxx

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    JAA!!! VERDER!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen