eindelijk is het het laatste examen: VTZK, Lupos heeft een openluchtparcours opgesteld en zowel Harry als ik doen het perfect,Harry beter want ik liet me even afleiden in het moeras. we blijven nog kijken voor Ron en Hermelien. dan lopen we naar binnen waar de minister staat met ...een beul.

'maar het hoger beroep is nog niet achter de rug!'fluister ik.


hey mensjes!!! hier is de volgende en ik ga pas verder als er zeker 4 reacties zijn!!!! want nu staan er maar 2 en ik wil echt graag weten wat jullie ervan vinden. als jullie dat niet zeggen,weet ik niet of wel nog door moet doen! dus de afspraak is: bij iedere quiz vier reacties van verschillende personen en de volgende komt erop!!! deal?
have fun!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • keltje

    plz ga verder begin verslaaft te raken:P
    so go on with it(hoera)

    1 decennium geleden
  • Imladris

    zo, hier is reactie 4 en nu vind ik dat je verder moet gaan!!!!
    dat moet gewoon!!!!
    anders krijg ik zeer dodelijke en besmettelijke afkickverschijnselen...
    xxx

    1 decennium geleden
  • Lovelikethis

    Super!! (A)
    snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • Umbreon

    je quizjes zijn kei leuk!! :D
    je moet zeker niet stoppen :)
    dus snel verder gaan!!
    xx Emma (K)

    1 decennium geleden
  • Vivaldi

    Arme scheurbek.. :(
    Te jong om te sterven... (uhum, hij leeft nog xD)

    Verder in ieder gaval :D:D:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen