.

Toen we op het strand aankwamen was er nog niemand behalve de mensen die mee helpen, gelukkig! Het zou een beetje raar zijn als wij later dan de rest aan zouden komen. "Je ziet er mooi uit" zei Embry en hij sloeg zijn armen om me heen. "Dankje" zei ik met een grijns en ik drukte een kus op Embry zijn lippen. Jacob gaf ons een duw. "Wacht daar nou maar mee, we moeten de mensen verwelkomen" zei Jacob en hij trok me mee. "Tot zo!" zei ik met een grijns tegen Embry en ik gaf hem een luchtkusje. Embry deed alsof hij hem opving en legde daarna zijn hand op zijn wang alsof de kus daar terecht gekomen was. Ik stak mijn tong naar hem uit en liep toen maar met Jacob mee. "We hoeven de gasten toch niet te verwelkomen dat wordt toch al geregeld?"vroeg ik verbaasd. "En wie doen dat dan?" vroeg Jake. "Mijn vader en jou vader. Oh en Elena!" zei ik en ik wees naar ze. Ze stonden bij de kapstokken, nou ja geïmproviseerde kapstokken. "Oh ja, is ook zo" zei Jake lachend. "Nou dan ga ik weer naar Embry" zei ik met een grijns en ik rende in Embry zijn richting. Embry had het door en hield zijn armen open. Ik begon nog wat harder te rennen en sprong in zijn armen. Doordat ik iets te veel vaart had vielen we op de grond, ik lag gelukkig boven op. "Oeps sorry" zei ik met een gemene grijns en ik drukte een kus op zijn mond. "Maakt niet uit" zei hij grijnzend. "He doe het wel veilig he!" riep Quil en hij ging boven op me liggen. "Auw, ik houd niet zo van een trio denk ik" mompelde ik. "Een kwartet dan?" vroeg Jake en hij kwam er ook boven op liggen. "Nee, ik ga wel alleen voor Embry" mompelde ik. Ineens was er een flits en toen ik naast me keek zag ik Sasja staan. "Mooie party picture dacht ik zo" zei ze met een grijns. Sean kwam er ook bij staan en fluisterde wat in Sasja haar oor. Sasja knikte en begon te grijnzen. "Hier" zei ze tegen Sean en ze sprong zo boven op Jacob. "Een meisje is zo lullig, dus een tweede kan er wel bij" zei Sasja. "Maar dan wil ik wel een andere opstelling" mompelde ik en ik probeerde mezelf er tussenuit te wurmen. Ik merkte dat de stapel begon te wankelen en kort daarna hoorde ik een plof op de grond. "Dankje" mompelde Sasja. "I'm sorry honey" zei ik lachend. Doordat het gewicht verminderd was kon ik mezelf er tussenuit werken dus ik rolde in het zand. Doordat ik weg was botste Quil op Embry. "Iel ik ben geen homo" mompelde Embry en hij probeerde Quil van zich af te duwen. "Als je even wacht stap ik eraf en dan mag je Quil weg duwen" zei Jacob en hij sprong er snel van af. Daarna duwde Embry Quil weg en lag Quil dus naast hem op de grond. "Dat was nog eens leuk" zei Quil grijnzend en hij stond op. Ik keek om me heen en zag dat er al meerdere mensen gearriveerd waren. Zullen ze onze piramide ook gezien hebben? "Je jurk is vies Chris" zei Sasja en ze klopte mijn jurk snel af. "Dankje" zei ik met een glimlach. Daarna kwamen alle mensen die er al waren naar ons toe om ons te feliciteren. Dat is het gene wat ik haat aan verjaardagen! Het feliciteren PLUS de zoenen op je wang. Sommige mensen doen zo klef, bah!

Ik zat met Sasja,Mike,Jessica,Angela,Eric,Quil,Embry,Jake en nog een aantal vrienden van Jake om een kampvuur heen. Een deel van de gasten waren aan het zwemmen, sommige zaten gewoon in het zand en anderen zaten om een ander kampvuur heen. Embry zat voor me en leunde dus tegen mijn benen aan. Mara heb ik helaas nog niet gezien, maar ik ga er vanuit dat ze zo komt. Althans, dat hoop ik! Straks komt ze helemaal niet dat zou balen zijn. Ik nam een slok van mijn cola toen ik haar ineens zag lopen. "Ik ben zo terug" zei ik en uit haast gooide ik mijn cola half over Embry heen. "Sorry!" riep ik snel en ik rende weg. "Mara!" riep ik en ze draaide zich om. "Chris!" riep ze en ze kwam naar me toe. Ze sloeg haar armen om me heen en knuffelde me stevig. "Ik heb je gemist" zei ik en ik liet haar los. "Ik jou ook" zei ze en ze pakte mijn handen vast. Ik keek naast haar en zag dat ze Britt en Laura had mee genomen. Fijn.. Ze kiest wel de twee personen uit die ik echt niet mag. "Gefeliciteerd" zeiden ze tegelijk met een nepglimlach. "Dankje" zei ik terug en ik gaf ze ook een nepglimlach. "Ga je mee naar het kampvuur?" vroeg ik aan Mara. "Ja leuk! Dan kan ik je vrienden en vriendje zien" zei ze met een grijns. We liepen met zijn vieren terug naar het kampvuur. "Nou jongens, dit is Mara" zei ik terwijl ik naar Mara wees. "En dit is Britt en dat is Laura" zei ik snel erachter aan. Daarna wees ik iedereen stuk voor stuk aan en iedereen begroette elkaar. Ik ging weer voor Embry zitten en Mike schoof een stuk op zodat Mara,Britt en Laura erbij konden zitten. Er werd een hoop gelachen, maar ik merkte wel dat Mara veranderd was. Vroeger was ze het stille meisje maar nu praat ze gewoon vol op. Maarja, datzelfde heb ik, ik was ook het stille meisje en kijk mij nu eens. Maar toch, ik vind Mara een beetje bitchy. Ik weet het niet het zit me gewoon niet helemaal lekker. "He ik ga even wat drinken pakken, wil je ook?" vroeg Embry terwijl hij opstond. "Ja lekker, doe maar cola" zei ik met een glimlach. Embry drukte een kus op mijn voorhoofd en liep daarna weg. Ik begon wat met Sasja te praten en lette niet echt meer op. Na een poosje viel het Sasja op dat Embry al een poos weg was. "Waar blijft je drinken?" vroeg Sasja verbaasd. "Geen idee" mompelde ik en ik keek naast me. Vreemd, Mara is ook weg. Dat was me niet eens opgevallen. Ik keek naar achter om Embry of Mara te vinden. "Ehm Chris, zie je die mensen daar zoenen?" vroeg Sasja zacht. "Er zoenen wel meerdere mensen, welke bedoel je?" vroeg ik nieuwsgierig. "Die daar, vlak bij de muziektafel" zei Sasja. Ik keek naar de muziektafel en zag daar twee mensen staan. "Maar, dat lijkt op Mara" zei ik verbaasd. "En Embry" zei Sasja zacht. Ik keek haar verbaasd aan en keek daarna vlug naar de personen. Shit man, dat lijkt inderdaad verdacht veel op Embry!

Reageer (4)

  • FireGirl

    o ja net wat laura zegt is ie ingeprent op mara

    NEEEEE dat mag niet snel verder

    1 decennium geleden
  • twilightscar

    wtf waarom doet embry dat en mara
    maar weet je al meer want ik wil weten hoe het verder gaat

    1 decennium geleden
  • lauraXx

    IK HEB NET TVD AFGEKEKEN EN IK HAAT DIE PRODUCERS OMDAT ZE NIET NU AL NIEUWE AFLEVERINGEN HEBBEN!!

    maar dat even terzijde (A)
    what the hell is he thinking :O
    is ie ingeprent :O nee toch :O want dan ga ik je slaan (A)
    I WANNA KNOW
    & I WANT NEW TVD

    VERDERVERDERVERDER! huphup :O

    1 decennium geleden
  • AloyAuditore

    WTF, waar de heck slaat dat nou weer op! Stoute embry *geeft embry een klap tegen zn hasses* LOMPE LUL! WAAR DENK JE MEE BEZIG TE ZIJN! :@

    Haha, die piramide, man, k zou nie eerst foto hebben gemaakt, ik zou er meteen bovenop zijn gesprongen xD

    Snel weer verder :D

    Xx,

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen