Joe POV.
Oeh Joe begint een rood hoofd te krijgen" zei Maria lachend. "Hou je stil" siste ik door mijn tanden toen ik achter Maria stond. Ik ging naast Maria zitten en Naomi ging tegenover me zitten naast Ryan. "Hoe gaat het zussie?" vroeg Ryan die een arm om Naomi sloeg. "Beter dan ooit" zei Naomi en legde haar hoofd op zijn schouder, ik zag dat ze het niet meende en dat ze zich juist kut voelde. "Wat doen we nou met die man?" vroeg Jane. "Hopen dat we hem nooit meer zien" zei Paul. Ik keek weer naar Naomi die in een druk gesprek was met Ryan, mijn ouders en de ouders van Naomi waren ook in een gesprek en natuurlijk ook mijn broers en Maria. Ik besloot maar wat te gaan eten, ik pakte een plakje brood en deed er was kaas op. Ik pakte wat melk ik at mijn broodje op en dronk mijn melk op en stond op. "Ik ga douchen" zei ik. "Oke lieferd niet te lang want Naomi moet ook nog, jullie delen een douche" zei Denise. "Oke ik denk dat een uurtje wel genoeg is" zei ik met een glimlach en liep naar boven. "Je gaat niet een uur onder de douche een half uur is genoeg" riep Paul van beneden. "Wat jij wilt" zei ik, ik pakte schone kleren uit de kast en mijn stijltang, ik liep naar de douche en deed de deur achter me op slot, ik legde mijn spullen op het kastje en kleede me uit, ik ging onder de douche staan en zette de douche aan ik stond er net 15 minuten onder toen er iemand op de deur klopte. "Wie is dat?" riep ik vanuit de douche. "Ik ben het" hoorde ik een stem zeggen zo te zien niet echt blij. "Wacht even ik doe de deur open" zei ik. Ik ging onder de douche vandaan en pakte een handdoek uit het kastje, ik liep naar de deur en deed hem van het slot.

STrx maby verder! Morgen jarig! Heb al aantal dingen gekregen, 2 nieuwe jassen, nieuwe nike schoenen, en een nieuwe vest! xD

Reageer (3)

  • KusjexFem

    Hejjjj wat me opeens te binnen schiet... Wanneer is haar volgende chemo kuur

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    super!! snel verder

    x.x M

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Super!
    Snél Verder héé!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen