Snel ren ik ervan door, de bomen die op mijn weg komen ontwijkend. Mijn ogen schieten naar rechts en duik gillend in een wanneer de stem in mijn hoofd me het beveelt. Snel kijk ik weer op terwijl ik verder ren. Wanneer ik weer op het pad terecht kom ren ik tegen iemand op en val tegen de grond aan. 'Sorry!' Breng ik uit. Blijf bij hem, niet rennen. Verbaasd van het stemmetje sta ik op en kijk naar de persoon en schrik een beetje. 'Sebastian!' Zeg ik en nog een stem tegelijk. Meteen voel ik hoe Sebastian me achter hem 'schuift' ter bescherming. Ik kijk om Sebastian heen en zie de roodharige persoon staan.'Grell..' Oke, hij heet dus Grell.

Ik verstop me achter een boom terwijl Sebastian en Grell vechten. Langzaam verplaats ik me van boom naar boom. 'Sorry Sebastian..' Fluister ik en ren verder het dorpje in. Al snel sta ik in het centrum van het dorpje en loop rustig rond. Een poster trekt mijn aandacht en ik loop erheen. 'Noah's arc circus' stond erop met rode letters. Ik druk mijn neus haast tegen de poster aan en bekijk de persoon in het midden. Als het Joker was, was hij niet erg veel veranderd. Zuchtend kom ik overeind. Zal hij blij zijn om mij weer te zien? Wat als hij is weg gegaan omdat hij van je af wilde? Hou op! Dat is niet waar! Hij zal vast blij zijn om haar weer te zien. Terwijl de twee stemmetjes bekvechten loop ik verder, mijn voeten achterna.

Een hele tijd verder en geen gekibbel meer kom ik uit bij de grote circus tent.'Joker.'

Reageer (2)

  • Mayfly

    Gosh, ik ga snel verder :x

    xx

    1 decennium geleden
  • Amay95

    WAAAH
    Sebastian is sooo cute/hot/geweldig xD
    Als ik terug kom van vakantie wil ik een nieuw hoofdstuk zien! (A) andersgaikjestalken

    Of simpeler gezegd: snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen