Joe POV.
Ik kleedde me aan en daarna begon ik mijn haar te kammen, ik stak de stijltang in het stopcontact. "Naomi!" riep ik. "Ja?" riep ze vragend terug. "Kom je nog?" riep ik terug. "Ja kom al" riep ze terug en na 5 seconden stond ze al in de douche. "En wat wou meneer hebben" zei Naomi lachend. "Nou ik wou het graag weer bijknippen en of je het dan ook nog even kunt stijlen" zei ik met een glimlach terug. "Wil je dat echt?" vroeg ze verontwaardigd. Ik was in de spiegel naar haar aan het kijken en toen ik haar gezicht zag toen ze het vroeg kwam ik gewoon niet meer bij van het lachen. "Nee even serieus" zei Naomi. "Nee tuurlijk niet" zei ik toen ik eindelijk gestopt was met lachen. "Dat was niet grappig" zei Naomi en ze trok een pruillipje. Ik gaf haar een knuffel. "Kun je nu met mijn haar beginnen?" vroeg ik. "Ja ja ik begin al" zei Naomi lachend. Ze pakte de stijltang en duwde me op een stoel en ze begon mijn haar te stijlen. "heb je wax?" vroeg ze na 10 minuten. "Ja in het onderste laatje links" zei ik. Ze liep er naartoe en smeerde het in mijn haar. "Zo klaar" zei Naomi. Ik stond op en keek in de spiegel. "En?" vroeg ze. "Mooi, dankje" zei ik. Ik gaf haar een knuffel. "En nu kan ik eindelijk douchen" zei Naomi. Ze duwde me de douche uit en liep er zelf ook uit ze pakte kleren en stapte onder de douche, ik liep naar beneden en zag dat er niemand meer was. "Die zijn snel klaar" dacht ik hardop. Ik ging op de bank liggen en ging tv kijken.

Ben naar de dokter geweest, hij zei dat ik iets met mn dikke darm of blinde darm heb maar wat weet hij niet precies als de buikpijn steeds blijft moet ik er weer naar toe en gaat hij verder onderzoeken.

Reageer (2)

  • IOnlyLoveYou

    Ahw, Poor You
    Super
    Snl Verder héé x3

    1 decennium geleden
  • Madrid

    verder!
    oei ik hoop dat je buikpijn snel over gaat.Beterschap(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen