Naomi POV.
Na 20 minuten was The Hills afgelopen. Ik liep naar boven en pakte mijn mobiel van het nachtkastje ik drukte de nummer van Sandra in en belde.
"Hallo met Sandra" hoorde ik aan de andere kant.
"Heey Sandra met mij" zei ik met een grote glimlach en ik ging op het bed zitten.
"Heey schat en heeft één of andere Joe het doorgegeven?" vroeg Sandra.
"Wat doorgegeven" vroeg ik.
"O niks bijzonders dat ik vanochtend had gebelt" zei Sandra.
"Nee dat heeft hij nog niet gedaan. Maar ik heb al heel wat dingen om te vertellen" zei ik.
"Oke ik ben er klaar voor" zei Sandra.
"Oke wil je eerst het goede of het slechte nieuws?" vroeg ik.
"Doe eerst maar het slechte zodat je het met het goede goed kunt maken" zei Sandra.
"Oke maar praat niet meer zo ingewikkeld" zei ik.
Ik hoorde dat Sandra aan de andere kant moest lachen en ik begon met het vertellen.
"Gisteravond hoorde ik iets tegen het raam en toen ging ik naar buiten toen zag ik niks, ik ging naar binnen en toen zag ik iemand lopen ik weer naar buiten en toen voelde ik iets tegen mijn hoofd, en toen ik wakker werd lag ik op de bank met iedereen om me heen en nu gaat het wel weer goed" zei ik met ongeveer maar 2 keer ademen.
"Pfoe wat een verhaal de eerste dag nu wil ik het goede nieuws horen" zei Sandra ongeduldig.
"Zit je goed?" vroeg ik voor de zekerheid.
"Nee maar ik ga wel even zitten" zei Sandra.
"Ik zit" zei Sandra weer en ik begon weer te vertellen.
"Nou ik woon bij Paul, Denise, Frankie, Kevin, Joe en Nick" zei ik.
"Vet cool die namen hebben de ouders en het broertje van de Jonas Brothers ook en de jonas brothers heten ook...." zei Sandra en toen was ze stil.
"Dus?" zei ik.
"Woon je echt bij de Jonas Brothers?" vroeg Sandra.
"Ja echt" zei ik.
"Vertel verder" zei Sandra.
"Nee ik kan niet ik moet weer gaan maar ik spreek je morgen wel weer" zei ik.
"Jammer maar ja doegg hou van je" zei Sandra.
"Doei hou ook van jou" zei ik en ik hing op.

Ik liep naar beneden en zag dat Joe er niet meer lag, ik besloot om te gaan zonnenbaden en liep weer naar boven, ik trok een bikini aan en pakte een handdoek uit de kast van de douche. Ik liep naar beneden en ging naar buiten, Joe was al in het zwembad aan het zwemmen. Hoe heeft hij z'n zwembroek kunnen pakken terwijl ik in de slaapkamer was? Dacht ik bij mezelf. Ik ging op een ligstoel liggen en sloot mijn ogen, ik voelde iets nats op me vallen en sprong gillend overeind omdat het koud aanvoelde.

Morgen ga ik weer verder doeggiejjs!

Reageer (2)

  • IOnlyLoveYou

    Morn??
    Ik wil ook bij JB wonen!! x)
    Super!
    Snél Verder héé x3

    1 decennium geleden
  • Madrid

    morgen pas?
    dan moet ik wachten:(
    snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen