Foto bij 20.

20~

[Friedolien]

Nog vele uren zaten Bill, Tom en ik te babbelen over vanalles en nog wat. Silke was ondertussen alweer in slaap aan het dommelen. Zij had echt haar bed nodig, vrees ik. Maar eigenlijk, het was al lang geleden dat ik haar zo moe gezien had. Ze zal vannacht waarschijnlijk weer slecht geslapen hebben. Maar vraag me niet waarom! Opeens voel ik ook een geeuw opkomen maar ik kan hem nog onderdrukken. Vlug kijk ik even op m’n gsm en zie dat het al bijna 21u is. Ik schrik even maar kijk dan terug naar de tweeling. Bill keek naar Silke, met vertederde oogjes en Tom.. Tom die had blijkbaar mijn handelingen van de laatste 5 minuten gevolgd en zat me nu nog steeds aan te kijken. Ik keek hem ook aan en er verscheen een glimlach op z’n gezicht. Ik begon ook te glimlachen en keek toen weer naar Silke. Eigenlijk begon het wel eens tijd te worden om naar huis te vertrekken. Ik zuchtte even, ik wou nog niet weg. Het was hier gezellig. Maar Silke had haar bed nodig en morgen zouden we weer moeten werken dus het beste was dat ze toch wat uitgeslapen was. Voorzichtig duwde ik me recht en zag dat Tom me raar aankeek. ‘Ik denk dat het maar eens beter is dat wij naar huis gaan, want morgen moeten we werken en ik merk dat Silke dringend haar bed nodig heeft.’ Zei ik stilletjes.’Ooh, maar kan je niet nog even blijven? Want het was juist zo gezellig.’ Vraagt Tom op een schattig toontje. Ik lach even maar dan word ik weer serieus. ‘Nee sorry, ik zou nog willen blijven hoor. Maar Silke is echt moe, dus ik ga haar maar in haar bed gaan steken. Alleen weet ik niet hoe ik haar in godsnaam in de auto ga krijgen.’ Ik kijk Silke even bedenkend aan en dan kijk ik naar buiten naar de auto. 1 voordeel, ik ga nu in haar auto kunnen rijden! ‘Ik zal haar wel naar de auto dragen, neem jij dan haar jas en handtas.’ Zei Bill terwijl hij rechtstond en Silke in z’n armen nam. Ik keek hem even verwonderd aan maar greep toen naar Silke haar handtas en haar jas. Ik draaide me om en zag dat Tom de mijne al vasthad. Maar ik had nu momenteel geen handen vrij omdat ik eerst Silke haar sleutels moest zoeken in die rommelboel dat zij haar handtas noemt.
‘Kun je die nog even vasthouden want ik hier in een slagveld beland!’ Tom grinnikte even. Al lopend bleef ik verder zoeken en ik had ze toch vrij snel gevonden. Snel deed ik de auto open zodat Bill Silke op de achterbank kon leggen. Ik keek even naar het tafereel toen ik iemand op m’n schouder voelde tikken. Ik draaide me om en zag dat het Tom was die m’n jas en handtas aangaf. ‘Danke.’ Zei ik, toch ietwat verlegen. Ik gaf hem nog een knuffel en kus op z’n wang als afscheid. Toen ik bij Bill kwam bedankte ik hem eerst en gaf hem toen ook een knuffel en kus. Ik stapte in de auto en zwaaide nog even naar de jongens voor ik weg reed. Nu heel voorzichtig zijn zodat er niets aan de auto zo komen. Zonder veel ongelukken bereikte ik ons huis. Maar nu had ik 1 probleem, Silke in haar bed krijgen. Uiteindelijk lukte het me toch, ook al ging het niet zo gemakkelijk zoals Bill dat deed. Maar ze lag nu tenminste in haar bed en nu kan ze deftig uitslapen zodat ze morgen toch wat frisser was.

Reageer (3)

  • iklufkoekjes

    Oehh Mooi Verhaal
    Snel verder :]

    x

    1 decennium geleden
  • withoutasign

    ooh, sgattig [:
    snel verder aub ^^
    <3

    1 decennium geleden
  • Cosmopolitan

    Snel verder!!!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen