Foto bij 170.They are....gone?

100 monkeys is ook echt een band!
probeer het nummer 'ugly girl' eens!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • RoosR

    jasper jasper jasper jasperxD

    1 decennium geleden
  • IEatCarrots

    Neeeeeeee!!!!! Jasper is weg in het boek vond ik het heel EEG

    1 decennium geleden
  • JustEmmie

    sesamolie:)
    iedereen is nu verdrietig enzo maar ik niet, want ik weet wat er gaat gebeuren en alles komt goed(stelt iedereen gerust)
    waar blijft mikie nou!:'(
    hij moet komen anders ren ik zelf naar hem toe en......(geloof me ik kan het!)
    xxx-Emmie

    1 decennium geleden
  • Muffintje

    yep daar heb ik inderdaat last van dat ik slechte dingen aan voel echt niet leuk en snel verder ik wil weten waar me schatje is en alice en jou schatje xD nog steeds in huil bui trouwens ik weet gewoon dan er iets met de com gaat gebeuren of met de vakantie iets niet lueks ik weet het gewoon aaaah man ik vindt het nite leuk mere ik moet het weten ik kan wel janken!!!! snel verder!!!! ik wil het echt weten van jou verhaal wacht ed en bel zijn bezeten :O :O snelverder!!!!! (ik haat mezelf echt waarom moet ik het altijd ana voelen komen -.- waarom jij niet uhm gaat nog al moeilijk jij dingen voor mij aan voelen komen xD ik hoop maar dat er niks gaat gebeuren met me been :S)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen