Naomi POV.
Ik klom weer uit het zwembad en ging weer op de ligstoel liggen, ik sloot mijn ogen en ging weer verder zonnebaden en ik hoopte ook dat ik snel droog zou worden. "O ja onze ouders enzo zijn weg de stad aan het verkennen en er ligt een pizza in de diepvries" zei ik. Ik voelde dat iemand naast me kwam liggen en dat zou natuurlijk weer Joe zijn, ik voelde ook dat ik vlinders in mijn buik kreeg en dat mijn hart een sprongetje maakte. "Oke dan gaan we dus vanavond pizza eten" zei Joe. "Ja, maar daar is ook een ligstoel" zei ik en ik wees naar de andere ligstoel naast mij. "Ja maar hier lig ik gezelliger en deze ligstoel is groot genoegvoor ons beiden" zei Joe. "Ja maar nog 2 cm en ik val van de stoel af" zei ik. "Nou dan hou ik je goed vast" zei Joe en sloeg zijn armen om me heen. "Hee ik probeer wel te zonnebaden" zei ik lachend. "Nou en" zei Joe. Ik keek hem aan en ik zag dat hij ook aan het zonnenbaden was. Ik legde mijn hand op zijn been en ging zo door omhoog totdat ik bij zijn borst kwam. Ik keek hem even aan en zo te zien had hij er geen last van, hij was gewoon nog aan het zonnenbaden. Ik stond op en wou net weglopen tot Joe me aan mijn hand vasthield. "Waar ga je heen?" vroeg Joe. Ik draaide me naar hem om en zag dat hij recht was komen zitten. "Ik ga naar die andere ligstoel aangezien hier niet veel plek is" zei ik en wou verder lopen maar Joe had me nog vast. "Nou je blijft gewoon hier" zei Joe. Hij trok me weer terug naar hem en ik lag nu bovenop hem, zijn gezicht kwam dichterbij maar ik ging alweer van hem af, hij keek me even teleurgesteld aan, ik glimlachte even naar hem maar hij glimlachte weer terug, ik ging goed liggen en sloot mijn ogen weer, ik voelde me licht in mijn hoofd en viel niet veel later in slaap.

Misschien straks verder en anders morgen.

Reageer (3)

  • IOnlyLoveYou

    Ahw, Laat hem je toch es kussen =X
    Super!
    Sné Verder héé x3
    Love It x3

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    super

    snel verder

    x.x M

    1 decennium geleden
  • Madrid

    snel verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen