haiii een nieuwe serie!!!

hier ben je een meisje van 15jaar en je mama is shelsia bill is je papa maar daar kom je achter in het verhaal...
je bent enigskind en je hoort graag de muziek van tokio hotel maar je bent daar geen zo'n grote fan van.shelsia je mama is een grote zakenvrouw en heeft verschillende hotels op haar naam.je naam is shana vandamme(die is op je mama gezet omdat ze weggegaan is bij je vader).je bent redelijk populair en je bent bijna helemaal je mama maar jij hebt bruine kijkers en hebt wel trekken mee van bill,maar het stoort je niet echt.je bent best gelukkig maar toch mis je die ene vader-figuur.bill en shelsia zijn beide 28jaar.tokio hotel is nog altijd redelijk populair.jij en je mama zijn 2 handen op 1 buik en je meter is shana en de beste vriendin van je mama en je bent naar haar genoemd.je mama kan zingen en geeft soms concerten.ook heb je nog een buik,tong en een neuspiercing...

als je wilt weten wat er gaat gebeuren.....lezen dan é!!!


enjoy it!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (18)

  • Malificent

    Inderdaad, ze heeft een trekje van Bill ;
    het Hyper zijn! :Y)

    1 decennium geleden
  • TokioGirls

    woewww :)

    Leuk verhaal:)

    xxx

    1 decennium geleden
  • VampireFairy

    13 en al vader en moeder? Vaag! Maar lollig. ZOZO zij is wel een heel erge moederkindje!xD

    1 decennium geleden
  • DiorChannel

    leuk geschreven (;

    1 decennium geleden
  • AmoreAngel

    hoe heet zij in real

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen