Joe POV.
Ik keek weer om naar Naomi maar het was niet slim want ze sprong al op me. "Hahaha hou hahaha op" riep ik lachend. "Hmm nee dat doe ik niet" zei Naomi. "Wat haha moet ik doen haha zodat je haha stopt?" vroeg ik lachend. "Gewoon je excuses aanbieden en de pizza's klaarmaken" zei Naomi terwijl ze gewoon doorkietelde. "Het haha spijt hahaha haha me" zei ik met moeite door het lachen heen. "Hmm nee tog niet goed genoeg" zei Naomi. Naomi ging goed zitten maar kwam over mijn geslachtsdeel en ik voelde dat hij begon te groeien, ik probeerde haar van me af te duwen ze verloor haar evenwicht en pakte mij vast en we vielen samen op de grond en ik viel bovenop haar. Ik keek haar recht in de ogen aan en zei mij. Ik ging met mijn hoofd naar die van haar en toen onze lippen bijna raakten begon ze te praten. "Misschien moet je maar met de pizza beginnen ik heb honger en het is tenslotte al half 6" zei Naomi. "Wat ga jij doen dan?" vroeg ik. "Nou aangezien ik nog mijn bikini aan heb kan ik nog wel even gaan zonnenbaden" zei Naomi. "Oke, dan kunnen we wel buiten gaan eten" zei ik. "Ja lekker en uuh succes met die pizza" zei Naomi en glimlachte naar me. Die glimlach het liet me smelten van binnen en als het nog iets warmer was smolt ik ook van buiten. Ik liep naar de vriezer en pakte daar een doos met pizza uit, ik keek op de doos het was een pizza margaritha hij zal wel goed zijn anders had one ouders die pizza niet gekocht, ik zette de oven aan en zette de tv in de keuken aan maar ik lette meer op wat er buiten gebeurde dan wat er op de tv aan het gebeuren was.

strx verder! moet nu pas eten. :S

Reageer (2)

  • xSafetyPin

    super

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Madrid

    verderrrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen