Joe POV.
Ik keek de hele tijd naar buiten en ik zag dat Naomi al weer aan het zonnebaden was, we hadden voor de tweede keer vandaag bijna gezoend maar ze draaid er steeds omheen en ze wilt ook niet zeggen dat ze niet met me wilt zoenen, of ze wilt me niet kwetsen of ze vind me leuk maar is er iets wat haar tegenhoud want ze wil steeds wel maar weigerd de hele tijd omdat iets haar tegenhoud. Ik keek naar de oven en zag dat hij wel warm was, ik haalde de pizza uit de doos en legde de pizza in de oven, ik pakte de doos en liep ermee naar buiten, ik liep naar de container en gooide de doos erin. Ik draaide me om en liep naar de ligstoel waar Naomi op ligt. "En hoe bevalt de zon" vroeg ik en glimlachte naar haar. "Wel goed hoor" zei ze en keek me aan, ze heeft van die mooie blauwe sprankelende ogen, ze legde haar hand op mijn been en ging weer verder zonnenbaden. "Ik ga naar binnen naar de pizza kijken" zei ik. "Oke roep maar wanneer het klaar is" zei Naomi. "Ja is goed" zei ik, ik stond op en liep weer naar binnen, ik pakte 2 borden 2 glazen 2 vorken en 2 messen en liep ermee naar buiten, ik zette het op de tafel en legde alles klaar. Ik liep weer naar binnen en pakte een groot mes en een groot bord, ik ging op het aanrecht zitten en staarde de hele tijd naar Naomi tot de pizza klaar was, ik liep naar de oven en haalde de pizza eruit ik liep naar het bord toe, ik keek even naar buiten maar voor ik het wist gleed ik uit. "AAH!" riep ik uit en nog geen seconde later lag ik op de grond met een pizza op mijn hoofd. "Wat is er aan de hand?" vroeg Naomi die met een snel tempo de keuken in kwam rennen maar toen ze mij zag liggen schoot ze in de lag. "Wat heb jij gedaan?" vroeg Naomi die nog steeds niet kon stoppen met lachen. "Ik ben uitgegleden en liet toen de pizza vallen op..." zei ik maar ik kon niet uitpraten want ze kwam me al in de reden. "Op je hoofd" zei Naomi. "Ja" zei Joe. Naomi sloeg de handdoek om zig heen die ze vast had en kwam op haar hurken voor me zitten, ze ging met haar vinger over mijn wang en haalde er wat tomatensaus vanaf en stopte haar vinger in haar mond. "Hmm jammer dat het is gevallen" zei Naomi en ze stond op. "Ga jij je maar even douchen dan ga ik wel naar de pizzaria bellen om de pizza te laten brengen" zei Naomi. "Of we kunnen er ook naartoe gaan" zei ik. "Ja is goed" zei Naomi. Ik ging naar boven en ik ging naar mn kamer, Naomi kwam ook binnen. "Ik ga even andere kleren aandoen als jij je gaat douchen" zei Naomi. Ik pakte kleren enz. en liep de douche in na 15 minuten douchen was ik klaar en ging ik mijn haar drogen, daarna ging ik het stijlen en deed er wat wax in. Daarna ging ik naar beneden en zag ik dat Naomi ook al klaar was. "Hoe komen we daar eigenlijk?" vroeg Naomi. "Ik bel wel even de limo" zei ik. "De limo?" vroeg Naomi met grote ogen. "Ja die ja" zei ik lachend. Ik pakte de telefoon en belde naar mijn chauffeur, na 5 minuten hing ik op. "En? Hoe laat komt hij" vroeg Naomi. "Over 10 minuten is hij hier" zei ik. We gingen op de bank zitten en keken nog wat tv, na 10 minuten hoorden we iemand toeteren, ik stond op en keek uit het raam en het was de limo. "Kom dan gaan we" zei ik. We liepen naar buiten en ik deed deed mijn arm op zo'n manier dat we onze armen in haakten en ze deed het ook, we liepen samen naar de limo en ik deed de deur voor haar open, ze stapte in en daarna stapte ik in, na 5 minuten te hebben rijden waren we bij een pizzaria, ik stapte uit en hield de deur voor haar open, ze stapte ook uit en ik pakte haar hand vast, ik keek haar aan en zei keek mij aan en ze glimlachte en ik glimlachte terug, ik deed de deur dicht en zag van rechts een flits komen vast weer papperazi. We liepen samen naar binnen en werden naar een rustig tafeltje gebracht ergens in een hoek waar weinig mensen waren.

Nou deze is lekker lang maar ik maak zo nog wel 1

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen