Naomi POV.
"Wilt u iets bestellen?" vroeg een meisje die bij ons kwam staan. "Uhm ja ik wil graag een pizza margeritha" zei ik. "Ik ook" zei Joe. "Wilt u nog iets te drinken?" vroeg het meisje. Ze keek me aan opeens kreeg ze grote ogen. "U bent het kindermodel en het zusje van Ryan Sheckler" zei het meisje. "Uhhm ja hoe weet u dat?" vroeg ik. "Zeg maar je hoor, nou ik zag het aan uw ogen ik vond u echt schattig want mijn moeder kocht altijd de kleren die je ook aanhad waarin je ging modeleren" zei het meisje. "En je weet dus ook mijn naam?" vroeg ik. "Ja tuurlijk dat is Naomi Sheckler" zei het meisje. "Hmm dat je dat allemaal weet, niemand herkent me op straat omdat ik zo ben veranderd en groot ben geworden" zei ik glimlachend. "Nou ik vind dat u vdoor moet gaan met model zijn" zei het meisje. "Echt?" vroeg ik ongeloofwaardig. "Ja tuurlijk daar zou ik niet over liegen" zei het meisje. "Dankje" zei ik en keek Joe aan maar die snapte er niet veel van. "Mag ik je handtekening?" vroeg het meisje. "Ja tuurlijk heb je pen en papier?" vroeg ik. Het meisje gaf me het papier waar ze de bestellingen mee moest opnemen en gaf me ook het papier, ik zette mijn handtekening erop en gaf het aan het meisje. "Dankje" zei ze. "Graag gedaan" zei ik. "Maar wilt u iets drinken?" vroeg ze en keek me aan. "Ja een Ice Tea" zei ik. "Voor mij een cola" zei Joe. "Oke komt er zo aan" zei ze en ze liep weer weg. "Wat was dat allemaal?" vroeg Joe. "Ik was vroeger samen met mijn ouders en Ryan model voor kleren ontwerpsters" zei ik. "Dat is cool" zei Joe. "Ja best wel en ik denk erover om weer model te gaan worden" zei ik. "Moet je doen" zei Joe. "Echt?" vroeg ik. "Ja je hebt een super figuur je bent heel erg mooi en het kan nu nog als je ouder word zal je figuur verslechteren" zei Joe. "Nou en bedankt" zei ik en lachtte. "Het is de waarheid" zei Joe. "Hier is uw drinken" zei het meisje en gaf mij m'n Ice Tea en Joe zijn cola. "Dank je" zei ik en ze liep weer weg, ik nam een slok van mijn drinken en het was een hele tijd stil, na 10 minuten kwam onze pizza en toen we die op hadden gingen we weer naar huis.

Zo misschien verder

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen