Joe POV.
We kwamen weer thuis aan en het was tegen 11 uur. "Ik ga slapen ik ben vreselijk moe" zei ik. "Oke ik blijf nog even hier beneden" zei Naomi. "Oke trusten" zei ik. "Trusten" zei Naomi en ik liep naar boven, ik liep naar mn kamer en deed de deur dicht, ik zette mijn nachtlampje aan en deed mijn kleren uit behalve mijn boxer en deed een lange broek aan, ik ging in bed liggen en niet veel later viel ik in slaap. Ik schrok wakker en ging recht zitten ik keek op de wekken 7 voor 2 's nachtst, ik liep naar beneden en liep de kamer in, Naomi lag op de bank ze is zeker in slaap gevallen, ik liep naar de keuken en pakte een glas en deed er wat water in ik dronk mijn water op en liep naar de kamer. Ik keek naar Naomi, ik zou haar ooit een keer moeten zoenen en dat doe ik gewoon nu. Ik liep naar de bank en ik zette alle angst opzij ik zette mijn lippen op die van haar, ze zijn zo zacht, ik haalde mijn lippen weer van die van haar. "Naomi wakker worden" zei ik en ik schudde haar door elkaar. "Nog heel even" zei Naomi en ze draaide zich om. "Kom je moet naar bed" zei ik. "Daar ben ik al" zei Naomi. "Nee je ligt op de bank" zei ik. Ze draaide zich om en keek me aan en daarna keek ze om zich heen. "Geloof je me nu?" vroeg ik glimlachend. "Ja ik geloof je" zei Naomi. "Kom dan gaan we naar bed" zei ik. "Oke dan" zei Naomi. "Ga jij maar vast, ik zet alle lichten even uit, de tv en doe ook even de deuren op slot" zei ik. Naomi haalde haar schouders op en liep naar boven, ik liep naar de voordeur en deed die op slot, daarna deed ik de achterdeur, ik zette de tv uit en daarna alle lichten, ik liep naar boven en het was al donker in mijn kamer, ik ging in bed liggen en sloeg mijn arm om Naomi heen. "Trusten" zei ik. "Trusten" zei Naomi. Ik sloot mijn ogen en ik viel in slaap.

Morgen verder

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen