Foto bij Chapter 6.

I've never felt this way before
Everything that I do reminds me of you
And the clothes you left, they lie on the floor
And they smell just like you, I love the things that you do
-Avril Lavigne
When you're gone

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • icecreamlove

    kom maar op met die draco =D

    (hahaahaaa, eigenlijk hou ik niet zo van Harry Potter verhalen, maar deze vind ik serieus egt geweldig =D )

    green button, en snel verder he. ;)

    1 decennium geleden
  • Phoebs

    kan niet wachten op draco!!!!!!!!!!!!
    btw zalig verhaal en die groene knop waar je over is op gelkikt dus be happy en schrijf maar nog een hoofdstukje omdat iedereen zo braaf is(A)

    1 decennium geleden
  • FrozenFlower

    waarom komen er niet meer reacties? _O_ sorry ik kon het niet laten. je zet er binnen kort toch gewoon weer eentje op omdat je mij zo zielig vind toch?(A) weer een hele stille hint: Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!
    We Love Draco!

    1 decennium geleden
  • FrozenFlower

    Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!Draco!
    dit is een hele stille hint (A) Xkus

    1 decennium geleden
  • Frankenstein

    Ik hou van dracoo :9~ maarja, wie niet? ^^ Vilder is eng, en stiekem vind ik sneep heul awesome! <33 Ik vind het wel sneu voor haar dat haar moeder overleden is ;'[ Groene duim, en snel verder <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen