Laatste voor vandaag!

Joe POV.
Ik legde de mobiel van Naomi weer op het kastje en pakte uit mijn kast schone kleren en mijn stijltang, ik liep naar de douche en legde mijn spullen op het kastje, ik pakte een handdoek uit het kastje en deed mijn kleren uit en gooide het in de wasmand. Ik liep naar de douche en zette hem aan. Na 20 minuten te hebben gedouchet stapte ik er onderuit en droogde me af, daarna deed ik mijn boxer aan en daarna mijn broek, ik wachtte nog even met mijn T-shirt, ik pakte de fohn en maakte mijn haren droog, ik keek in de spiegel en vond dat het wel goed zat, er zaten wat krulletjes in maar niet te veel, ik deed er wat wax in en vond het er goed uit zien. Ik liep naar beneden en liep naar de keuken, ik maakte een kop koffie klaar en keek op de klok, kwart voor 8 nog maar. Toen de koffie klaar was ging in naar de kamer en zette de tv aan, ik zette de kop koffie op de tafel en pakte de afstandbediening en zapte wat maar ik kon niks vinden dus zette ik Animal Planet erop waar Funniest animals bezig was. Toen het afgelopen was was het nog maar kwart over 9, ik zapte weer verder en nu kwam ik aan bij MTV waar The city bezig was, ik vond dat soort soaps best wel grappig. Ik liet het er opstaan en toen kwam Naomi de kamer binnen aangekleed en al. "Ben je van plan ergens naartoe te gaan?" vroeg ik. "Ja ik wou de stad in gaan" zei Naomi. "Dan moet je die plannen even weizigen" zei ik. "Hoezo?" vroeg Naomi. "Nou je moet vandaag naar het ziekenhuis" zei ik. "Aaah nee niet nu al" zei Naomi. Ik schoot in de lach van wat voor gezicht ze trok. Ik pakte haar arm vast en trok haar op mijn schoot. "Hoe laat moet ik daar zijn?" vroeg Naomi. "Om 10 uur" zei ik. "En het is nu?" vroeg Naomi. "Het is nu Woensdag" zei ik. "Je weet wat ik bedoel" zei Naomi. "Het is nu half 10" zei ik. "En hoelang is het rijden?" vroeg Naomi. "Pfoe je stelt wel veel vragen" zei ik. "Toe zeg ff" zei Naomi. "10 minuten rijden" zei ik. "Dan moeten we over 20 minuten alweer weg, ik ga nog even wat drinken" zei Naomi. Ze stond weer op en liep naar de keuken, ik belde de limo en zorgde ervoor dat hij er om kwart voor was, ik pakte mijn kop met koffie die tenslotte alweer bijna koud was en dronk het op. Ik liep naar de keuken en zette het glas in de vaatwasser, Naomi had wat yoghi gedronken en zette haar glas nu ook in de vaatwasser. "Ik zet de vaatwasser nu aan hoor anders gebeurd het nooit" zei ik. "Ja is goed" zei Naomi en ze liep weer naar de kamer. Ik zette de vaatwasser aan en liep ook weer naar de kamer, we keken nog 10 minuten tv en toen was de limo er dat hoorde ik aan de toeter. "We moeten gaan" zei ik. We stonden op, Naomi zette de tv uit en we liepen naar buiten, ik hield de deur van de limo voor Naomi open en ze stapte naar binnen, daarna ging ik zitten en de limo reed weg.

morgen verder. mijn overgrootoma ligt in het ziekenhuis met longontsteking en in het ziekenhuis is ze ook uit het bed gevallen en nu heeft ze maybe ook hersenletsel dus ik ga er morgen naartoe.

Reageer (2)

  • xSafetyPin

    beterschap

    snel verder

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Super!
    Snél Verder héé x3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen