jajaj deze is gemaaakt door soumouch hopenlijk
you like it

Beste lezers
deze is gemaakt dooor
Soumouch
zij schrijft nu omdebeut eentje






Lotje Pov. :

oke maar zijn dat je broers? vroeg je aan nick.

ja spijtig genoeg wel ja .zei nick lachend

oh ik heb oren weet ge.zei joe boos

lolo mag ik je even spreken ?Vroeg abbie

jaja kom.


'wat is er nu'vroeg ik
'Ik kan er niet meer tegen, ik wordt er gek van' zei Abbie(in plaats van(...)
'waar kan je niet meer tegen'
'Oke, maar aan niemand vertellen'begon ze en ze keek even achter haar om te zien of iemand stond mee te luisteren.
'Ik beloof het'
'oké, i..ik... vind joe zooo leuk, maar ik ben bang dat hij niet hetzelfde voor mij voelt. Hoe meer ik bij hem ben hoe verliefder ik wordt. '



'Ik wist het'zei ik en ik liep gewoon weg.
'waar ga je doen.'riep ze nog naar me.
'een plan bedenken om jullie te koppelen, duh'
ik wist precies wat ik moest doen. Stiekem wilde ik dat abbie mij ook ging koppelen met nick. ik ken hem pas maar hij geeft me zo'n goed gevoel. Maar ergens diep vanbinnen dacht ik dat hij mij niet zo leuk vind, omdat ik een weeskind ben.

Ik liep naar de w.c en even later ging ik terug naar de woonkamer waar iedereen al zat, ook abbie. Ze had een grijns op haar gezicht, ze is iets van plan, ik weet het zeker.



Abbie Pov. :

Ik ging terug naar de woonkamer waar iedereen zat behalve lotje. Ik ging naast kevin zitten en fluisterde in z'n oor.'Je moet me helpen met iets.' hij knikte en zei.'ga door''Weet je, lotje vind nick echt leuk maar ik denk dat ze het hem niet duft te vertellen. Ik dacht zo van, laten we die 2 koppelen. Jij kent nick heel goed en ik lolo.' er was een glimlach op z'n gezicht en dat betekende genoeg voor mij.

even later kwam lotje terug. Het was even stil totdat frankie zei:'Wat zijn jullie boring, ik ga naar mijn kamer.''Ja, hij heeft gelijk. wat gaan we doen.'vroeg joe.'Laten we truth or dare spelen.'zei lotje. Perfect. Nu kan ik mijn plan uitvoeren.'Oké, ik begin. Nick, truth or dare'vroeg ik. HIj keek denkend



Wat zal nick kiezen, zal er eindelijk iets groeien tussen die 2 en Abbie en joe?

Volgend deeltje maakt dislikes0you

Reageer (1)

  • xlolx

    ben benieuwd wat nick gaat zeggen.

    xx c

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen