"A toe Tommy please!"

"Nee Adam! Nee! En laat me nu met rust oké?!"

Zuchtend laat ik me in de zetel vallen en leg mijn handen voor mijn gezicht. Ik voel de tranen opkomen na deze zoveelste afwijzing en probeer ze te verdringen maar het lukt me gewoon niet meer.
Een zachte snik ontsnapt aan mijn mond en ik voel mijn handen nat worden van mijn tranen.
Een arm komt om mijn schouders en ik voel hoe de zetel inzakt.

"Adam?...Adam alsjeblief begrijp me nou toch. Ik hou van je als vriend maar ik val echt niet op jongens"

Tommy probeert om mijn handen van voor mijn gezicht te halen maar koppig draai ik me van hem weg.

"Laat me maar Tommy, ik wil even alleen zijn"

Tommy zucht en staat dan recht. Ik hoor hoe hij naar de deur loopt en elke vezel in mijn lichaam schreeuwt dat ik hem moet tegenhouden en hem moet smeken om bij me te blijven.
Wanneer ik genoeg moed heb verzamelt roep ik zijn naam maar als ik opkijk merk ik dat hij al uit de kamer is.
Camilla komt de kamer binnen gelopen en kijkt me geschrokken aan.

"Ach liefje toch waarom kwel je jezelf zo? Zoek een andere leuke jongen die wel gay is. Bel desnoods eens naar Drake die zal het niet erg vinden maar zet alsjeblief Tommy uit je hoofd"

Ik kijk Camilla met betraande ogen aan en ze komt naar me toe en omhelst me.

"Ik kan hem niet uit mijn hoofd zetten Cam, dat gaat gewoon niet!"

"Lieverd toch, ik zie je niet graag zo verdrietig maar je moet je gaan klaarmaken want het concert begint binnen het uur. We praten vanavond wel oké?"

Ze geeft me nog een kus op mijn voorhoofd en loopt dan ook naar buiten.
Kreunend kom ik uit de zetel en veeg nog een traan van mijn wang. Met trage passen loop ik naar de make up en schrik me rot als ik de schelle stem van mijn stylist hoor.

"Mijn god Adam baby!"

Overdreven met zijn kont schuddend loopt hij naar me toe en veegt met zijn vingers over mijn wangen waar vast make up op zit.

"Adam schatje, huilen voor een optreden is niet goed voor je *zucht* ik ga hier dus zoveel werk aan hebben om dit weg te werken"

"Jaja je doet maar Bruno" zucht ik geirriteerd en laat me in een stoel vallen.

Bruno staat met een wapperend gayhandje zijn spullen te zoeken die hij nodig heeft en ik rol zuchtend met mijn ogen.
Jesus! kan die gast zich nu echt niet even inhouden ofzo? Oké ik ben ook gay maar dees figuur is echt wel over the top!
Na mijn make up en nog wat gezaag en nutteloos geflirt van Bruno ben ik eindelijk klaar om naar de kleedkamer te gaan. Zo snel ik kan loop ik door de gang en bij onze kleedkamer hou ik halt en leg mijn hand op de klink. Mijn hart bonst bij de gedachte dat ik Tommy zal terug zien en langzaam loop ik naar binnen.
Als ik binnen ben word ik door iedereen begroet en dan zie ik Tommy in de hoek van de kamer staan. Mijn adem stokt even wanneer ik zie dat hij zichzelf weer perfect heeft opgemaakt en ik kan mijn ogen niet van hem afscheuren. Straks bij Fever mag ik deze schoonheid weer zoenen en die gedachte doet me rillen.

Het concert start zoals gewoonlijk weer schitterend, ik geeft weer het beste van mezelf en het publiek hangt aan mijn lippen. Dan is het eindelijk tijd voor Fever. Mijn band begint te spelen en ik knijp vol zenuwen wat harder in de micro terwijl ik de trapjes afloop richting Tommy.

"There he goes my baby walks so slow SEXUAL! tic tac toe yeah I know we both know it isn't time, no, but could you be my m-mine?"

Ik streel Tommy plagend door zijn haar en trek hem dan aan zijn haar naar me toe. Onze gezichten komen steeds dichter en Tommy kijkt me even doordringend aan voordat hij zijn tong naar me uitsteekt. Normaal geven we elkaar zo'n filmkus zonder tong maar nu kan ik het niet laten en duw ruw mijn tong in zijn mond. Met een schok komen onze tongen in aanraking met elkaar en vurig begin ik hem te kussen.









Reacties graag, ik wil weten wat jullie er van vinden;) kudo mag ook:)

xx C

Reageer (10)

  • WonHakWoon

    Ik lig dubbel van het lachen van Bruno, hij is gewoon geniaal.

    9 jaar geleden
  • ernie1

    ye go for it

    1 decennium geleden
  • ANNxALIEN

    Rawr!! nice nice nice:9~

    1 decennium geleden
  • LouisWTXx

    Echt te geniaal dit<3
    Haha en die Bruno is zooo cool xD
    Xx

    1 decennium geleden
  • BillxBunny

    schnell verder bitte :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen