Naomi POV.
De auto reed weg en ik merkte dat ik echt kriebels in mijn buik kreeg. "We zijn er" zei Joe na 10 minuten in de limo te hebben gezeten. Joe stapte uit en daarna stapte ik ook uit. Maria enz. waren er ook al. Ik liep naar Maria toe en gaf haar een knuffel, daarna Nick, Kevin, Paul, Denise, Mam, Pap en Ryan. Ryan sloeg een arm om mij heen en we liepen samen naar binnen en de rest liep achter ons aan. We liepen naar de balie. "Hallo" zei Ryan. "Hoi" zei een man achter de balie. "Mijn zusje heeft een afspraak om zich in te schrijfen in dit ziekenhuis enz" zei Ryan. "Hier rechtdoor en dan de 2de rechts" zei de man achter de balie. "Oke dank u" zei Ryan en we liepen naar de plek die de man vertelde, daar was ook nog een balie en daar gingen we ons ook nog even melden. "Bent u mevrouw Sheckler?" vroeg een vrouw. "Ja" zei ik. "Dan mag u deur 2 inlopen met nog 1 iemand erbij" zei de vrouw. "Joe wil jij mee?" vroeg ik en ik keek Joe aan. "Ja tuurlijk" zei Joe. We liepen samen naar binnen en het enigste wat ik moest doorgeven waren mijn gegevens en toen konden we alweer weg. We liepen de kamer uit naar de rest die in de hal aan het wachten waren. "En?" vroeg mijn moeder. "Ik moest alleen een aantal gegevens doorgeven en toen was het klaar" zei ik. "O oke" zei Maria. We liepen door het ziekenhuis naar buiten en Joe en ik liepen naar de limo. "We zien jullie thuis wel" zei Joe. Ik stapte al in de auto en daarna kwam Joe naast me zitten. "Ik moet je vanavond wat zeggen?" zei Joe. "Kan nu toch ook wel?" vroeg ik. "Nee" zei Joe. "Please" zei ik. "Nee ik zeg het pas vanavond" zei Joe. "Dan moet ik nog wel minimaal 6 uur wachten" zei ik. "Ja jammer" zei Joe en glimlachte naar me. Na 10 minuten te hebben gereden kwamen we thuis aan, zo te zien waren de rest er al, Joe en ik stapten uit en de limo reed weer weg, ik liep naar de deur stak het sleutel in het slot en maakte de deur open, daarna liep ik direct door naar boven.

morgen verder

Reageer (3)

  • xSafetyPin

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Madrid

    verderrrrr

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Nee!
    Nu verder!!
    Wat gaat hij zeggn??
    Super!
    Snél Verder héé x3
    V
    VE
    VER
    VERD
    VERDE
    VERDER
    VERDE
    VERD
    VER
    VE
    V

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen