Met een woedende blik staat Tommy me op te wachten wanner het concert is afgelopen en ik als laatste het podium verlaat.

"WHAT THE HELL WAS DAT? WAAROM KUSTE JE ME OP DIE MANIER?!"

Tommy spuwt me de woorden in het gezicht en kijkt me razend aan.

"Sorry Tommy...ik...ik..."

Tommy maakt een afwerend gebaar met zijn handen en loopt wit aan van woede.

"Weet je Adam? Ik ben klaar met je! Als je zo door gaat dan verlaat ik de band!"

"WAT?! Tommy nee dit kun je niet menen! Het spijt me oké, ik liet me meeslepen met de muziek!" roep ik hem achterna terwijl hij boos van me wegloopt.

"TOMMY!!!"

Snikkend laat ik me op mijn knieen vallen en roep nog een paar keer tevergeefs zijn naam.
Monte, Camilla en Longineu komen bezorgd naar me toe en Monte helpt me recht.

"Kom Adam, zo kan je hier niet blijven zitten jongen"

Samen lopen we naar de kleedkamer en wanneer Camilla de deur open doet wilt Tommy net naar buiten gaan waardoor hij vlak tegen me aan loopt. Hij kijkt me strak aan en ik krimp in elkaar door zijn koele blik en zonder nog iets te zeggen loopt hij weg.

"Tommy" fluister ik snikkend.

"Longineu? Ga jij alvast naar binnen met Adam, Cam en ik gaan even met Tommy gaan praten" zegt Monte.

Als we binnen zijn stort ik volledig in en laat mijn tranen de vrije loop.

"Waarom moet ik nou weer alles verpesten?" snik ik luid.

Longineu zegt niks maar komt naar me toe en legt zijn arm over mijn schouder. Automatisch draai ik me om sla mijn armen rond zijn middel en druk mijn gezicht diep in zijn dreads.
Longineu streelt troostend over mijn rug, zucht even en schraapt dan zijn keel.

"Hoever ben je bereid om voor Tommy te gaan?"

Niet begrijpend hef ik mijn hoofd op en kijk hem vragend aan.

"Ik ken iemand die je kan helpen Adam maar dan wil ik wel eerst van je weten wat je voor Tommy overhebt!" zegt Longineu met een serieus gezicht.

"Ik...ik zou er alles voor overhebben, echt alles!" snik ik

Longineu lacht en haalt zijn telefoon uit zijn zak.

"Ik ga je helpen Adam, maar vanaf nu is alles wat je hoort en ziet geheim, niks of niemand mag dit te weten komen oké?"

Ik begrijp nog steeds niet wat hij bedoeld maar ik knik toch maar van ja.

Longineu toetst een nummer in en na enkele seconden begint hij met een zwaar Jamaicaans accent tegen iemand te praten.
Na ongeveer 10 minuten groet hij de persoon aan de andere kant van de lijn en drukt hij af. Zijn ogen fonkelen wanneer hij me weer aankijkt en zijn grijns is verschrikkelijk breed.

"Agwé wilt jou ontmoeten"














Please zet in reactie wat je er van vind!

xx C

Reageer (11)

  • Millionars

    biewhaaaa i love it

    1 decennium geleden
  • Sick

    Coole foto... vooral sexy :9~

    1 decennium geleden
  • Hingucker

    Oeh, spannend! ;p

    1 decennium geleden
  • CCK

    spookieee
    arme arme adam !!!
    PLLEEAAZZZZ VERDERRR

    1 decennium geleden
  • Meloentje483

    laat Agwé de job maar doen!
    like it ;)
    snel verderrrr!

    en inderdaad, je hebt altijd zo'n mooie foto's! :O

    big love(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen