Foto bij |22| Assembly

I'm here without you baby, but you're still on my lonely mind.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • AloyAuditore

    Oke, ik ben echt slecht in lange reacties, sorry daarvoor.:$

    OKe, ik heb al wat is het? 3/4 hoofdstukken niet gereageerd omdat ik op vakantie was! :)

    Je story is echt super, so please don't stop!

    Liedjes zijn erg apart (op goeie manier;)

    Snel weer verder :D

    Xx,

    1 decennium geleden
  • ilseh95

    Wieeh! wat had ik daar graag bij willen zijn, het lijkt me geweldig om Draco te horen zingen, of Aaron...
    En wat Korzel en kwast betreft, hadden ze die niet kunnen betoveren met een soort van stemverbeteraar ofzo?xD Of zou dat weer valsspelen zijn... Nouja, kwestie van gewoon even je oren dichthouden en wachten tot ze klaarzijn en vervolgens maar niet al te erg afkraken, ik denk dat je het beste geen ruzie met ze kan krijgen.

    1 decennium geleden
  • Duchesse

    OMG wie wilt er nu Korzel en Kwast horen zingen en zien dansen?? XD Wat ik niet begrijp is waarom niet iedereen gewoon weggelopen is x'd En met Patty in de jury wint Draco zeker weten ^^
    En je mag echt niet stoppen!! Want dan zal ik je moeten vervloeken :O -nadat ik Harry vervloekt heb ofcourse :Y)-
    SNEL VERDER <3

    1 decennium geleden
  • Sheep

    hoi ik hou van dit verhaal en je mag zeker weten niet stoppen want dan dan word ik plotseling depressief omdat ik mijn drugs-shot niet kan krijgen en dan faal ik in mijn leven. D: en Draco zingt vast en zeker heel leuk en lekker en goddelijk, want dat is hij gewoon wat overigens nog ligt is uitgedrukt. ): er zijn overigens prachtige liedjes voor gebruikt hahaha, en het hele hoofdstuk is eigenlijk gewoon prachtig. mijn complimenten. (flower)

    1 decennium geleden
  • Catalunya

    Maha. Graag gedaan Ambi.
    En nu iedereen Sophia luisteren <3
    Maargoed. Aaron's reeënogen. Is hij een hert? OMG. Aaron het hert. Het is anders wel een mooie hertennaam. Vind ik. Als ik er ooit een tegenkom, zal ik hem Aaron noemen.
    Dude. Hoe vaker ik die naam zeg, hoe raarder hij eigenlijk kent. Ik ken dan ook een Aaron, en tja, die is, eh, apart.
    En nu ga ik schrijven.
    Amen. Dat wilde ik altijd nog een keer zeggen

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen