Foto bij Hoofdstuk 2

Naam: Selita
Leeftijd: 16
Hobby`s: Muziek en skaten
BFF: Lisanne en Nickita

Selita pakt haar fiets en Nickita gaat er weer aan hangen. Thuis aan gekomen zegt Nickita zullen we graffitie halen?? Selita: ja is goed Nickita trekt haar skats uit en pakt haar fiets en ze gaan naar een kennis die aan gratis graffiti kunnen komen en dan zijn ze nog nieuw ook aan gekomen bij die kennis zegt de kennis jullie hebben zekker weer graffiti nodig? Nickita: jaa duhh die kennis: wat doen jullie der ooit mee? Selita: gewoon gebruiken waar voor ze zijn bedoelt Die kennis: whaha okey dan nouw hier hebben jullie weer een hele tas vol Nickita: thank you en ze zeggen gedag en gaan weer terug naar huis.
Thuis aan gekomen Zegt Selita hoelaat gaan we naar school?? Nickita: wat d8je over een half uurtje? Selita: is goed :D na een half uurtje kwamen Selita en Nickita weer bij elkaar en liepen naar school.
Aan gekomen op het school plein lopen Selita en Nickita naar de achter kant van de school en gingen ze aan de gang met graffiti spuiten Selita maakte een wolf die huilende naar de Volle maan Nickita maakte een doodskop in een zee van vuur. na een uur bezig te zijn bleek dat Georg Gustav Bill en Tom de hele tijd achter Selita en Nickita hebben gestaan en gekeken wat ze deden Georg: mag dat wel?? Nickita en Selita schrikken en draaiden meteen om.Nickita: WTF hoelang staan jullie daar al?Tom: lang genoeg om het eind resultaat te zien.
Selita: ach man ga even lekker spelen ja jij durft ut nie eens.
Tom wilde wat zeggen maar der kwam nix uit.
Gustav: wel goed gemaakt
Nickita: heb je die ook weer hoor maar dankje.
Selita: owee als jullie je bekken open trekken jullie hebben een probleem
Bill: we zeggen nix hoor
Selita: is te hopen.
Nickita en Selita zeiden doeii wij gaan weer. En liepen weg
thuis aan gekomen zegt Selita waar gaan we onze spullen doen?
Nickita: kan wel bij mij op de kamer
Selita okey is goed en ze liepen naar Nickita der huis.
in de kamer van Nickita zegt Selita tering is der een
bom ontploft ofzo??
Nickita: nee hoor lijkt alleen maar zo met een grijns
Selita: okey dan.
Nickita trekt een kast open die eigenlijk helemaal niet op een kast lijkt en bergt daar de graffiti
spullen in op.
Selita: okey en weet iemand dat daar ook een kast is?
Nickita: Nee niemand Selita: okey dan is het goed maare ik ga weer zie je morgen wel en ik hoop voor die 4 dat ze hun koppen houden
en Selita ging naar huis en zei tegen der ouders ik ga naar bed ben moe tot morgen en rende de trap op en
klede zich om en dook der bed in.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen