Foto bij Hoofdstuk 6

Tom: jij vind der leuk hea Bill: wie?? Tom: wie denk jezelf wie ik bedoel Bill: geen idee weet niet waar je het over hebt broer Tom: Selita je vind haar leuk of niet? Bill: nee hoor hoe kom je daar bij ze is wel aardig maar leuk nee Tom: En Nickita dan? toen tom haar opnoemde werd bill een beetje rood en zij ook niet nickita Tom: Nee daarom word je rood Bill: Okey ja Nickita vind ik wel leuk ja nou en erg? Tom: nee hoor helemaal niet zal ik dan eens wat zeggen ik vind selita wel leuk Bill: d8 ik al te zien aan hoe je telkens naar haar keek Tom: nou en er problemen mee Bill; nee hoor helemaal niet Tom en bill keken elkaar droog aan en schoten dan in de lag
De volgende ochtend bij Nickita ze stond op uit haar bed en ging over het balkon heen naar selita en tikite op het raam selita schrok zig dood en viel uit haar ben Nickita hoorde de bong en toen selita haar balkondeur open deed vroeg Nickita wat was dar selita: wat Nickita: die bonk Selita: oh ik viel uit bed Nickita: haha jij heb wat met uit bed vallen he Selita: wat dan Nickita: weet je het niet meer stapel bed op skievakantie Selita: o ja dat moet je er weer over beginnen Nickita: ja kon het niet laten:p en ze schoten allebij in de lag een paar uur later op school Nickita en selita hadden duits en liepen naar hun les.
Ze gingen achter voor de tafel van bill en tom zitten De les was nog niet eens begonnen of nickita zij al dat de les saai was de leeraar liep net langs en vroeg aan nickita wat zij je? Nickita: dat ik het egt een top les vind meneer de leeraar: oh okey en liep weer vedder naar voren om te beginnen met de les Selita: hoe doe je dat toch telkens? Nickita: wat? Selita: jij komt overal wel mee weg Nickita: gewoon goed kunnen liegen Selita: leer mij dat eens Nickita: is goed hoor ik wil je wel leren liegen De leeraar: pak alemaal julie boeken op pagina 104 Nickita: shit ben me boeken vergeten Selita: waneer ben je die nou niet vergeten Nickita: nooit wand ze liggen altijd in mijn kluisje maar neem ze nooit mee Selita: hoe kan je dan huiswerk maken? Nickita: niet Bill: maak jij je huiswerk nooit Nickita draait om en zegt nee zonde van mijn tijd werk liever aan mijn muziek Tom: mee eens zeg ik nu ook altijd Bill; nou ik maak het mooi wel hoor komop het is je examen jaar stax moet je het nog een keer doen Selita: mee eens bill heeft gelijk Nickita: sowat kan ik nog een jaar mee lopen gezllig toch? Bill: nou dan heb je kans dat je dat dan moet doen met tom die maakt namelijk zijn huiswerk ook nooit Tom: wat nou dat is gewoon saai ja Nickita: je ik ben het met tom eens Selita en Bill; julie moeten het zelf maar weten dan gaat de bel en ze hadden nu geschiedenis Nickita: saai en ze zet haar mp3 op en begint hard mee te bleren met Samy Deluxe Tom: heey dat is mijn muziek en pakt haar kop telefoon af Nickita: egt niet mijn muziek en pakt hem weer terug Selita zat ondertussen naar nena te luisteren Bill: mag ik mee luisteren Selita ja hoor en bill komt naast haar zitten Tom zit naast nickita nickta: okey ik ga niet vegten om mijn koptelefoon ik deel hem wel en tom en nickita gaan met hun koppen tegen elkaar aan zitten en doen de koptelefoon op ze luisteren naar het nummer hamburg dab zegt tom ineens ik heb ijgenlijk wel trek in een hamburg Nickita: oh god dan gaat de bel (ik weet het korten lessen:p) en ze hebben pauze selita en nickita gaan op het plijn staan dan komt Lisanne aan gelopen nickita: wzzp Lis? Lisanne: ja goed maar bij die debielen in de klas zitten minder goed en wijst naar georg en gustav die vedderop op het plein staan samen met bill en tom vedder in de pauze....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen