Foto bij Hoofdstuk 16

ze hadden Geschiedenis
Nickita: Saai verveel me!!!
Selita: ik ook het is geschiedenis wat wil je dan?
Nickita: ik weet het ik ga slapen en ze legt haar hoofd op de tafel en gaat slapen met het boek veer haar hoofd
Bill: chek nickita ze ligt gewoon tijdens de les te slapen egt vaaghe tom tom? bill keek naar tom en zag dat die ook inslaap was gevall Bill: nou lekker gezellig dat heb ik weer Selita: ben ik teminste niet de enige Bill: ja idd Dan loopt de leeraar langs en ze ziet nickita en tom slapen dan slaat ze hard op de tafel met een liniaal nickita en tom schrikken wakker en zeggen alebij tegelijk 1924!! de klas ligt helemaal dubbel de leraar: slapen doe je niet in mijn les Nickita: wel als de les saai is moet wat doen he Tom: groot gelijk Leraar: nog z`n grote mond en julie vliegen er uit Nickita: ik loop liever dat is voor mij wat veiliger de klas ligt weer dubbel Leeraar: nickita eruit!!! Nickita: gezellig in mijn eentje Tom: je moet niet te hoog vliegen hoor strax val je nog Leraar: tom ga jij ook maar gelijk mee Nickita: gezellig Leraar: ga julie maar melden in de mediatheek Tom en Nickita: what ever en ze lopen de klas uit Selita: nou lekker dan nu zit ik alleen Bill komt naast haar zitten en zegt nee hoor nu niet meer Selita: gezellig dat je bij ,me komt zitten Bill: ja he en de les gaat vedder ondertussen bij Tom en Nickita Nickita kijkt door het raam waar Lisanne les heefd en zwaait naar Lisanne en Lisanne zwaait terug dan zie ze georg slapen en zegt haha tom moet je kijken georg heefd het zelfde idee als ons tom gaat naast nickita staan en kijkt ook naar binnen en zegt ja idd dan komt de leeraar van Lisanne naar buiten en vraagt of ze weg gaan wand ze storen de les Nickita: ja is goed hoor Tom: zullen we buiten zitten Nickita: is goed en ze lopen naar buiten naar het parkje en gaan daar op een bankje zitten ondertussen bij bill en selita....

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen