Foto bij Hoofdstuk 20

Leeraar: Heel grappig hoor nickita en nu weer vedder met de les
Nickita: ik weet wel dat ik grappig ben en ja ik deed al de heltijd gezellig mee hoor Leeraar: bill wil jij het volgende stukje voorlezen? Bill: jou hoor en hij begint te lezen Nickita: hahahah Tom: wat loop je hem uit te lachen kan hij het helpen dat zijn nederlands niet goed is Nickita: wat moesten julie mij maar ook niet uitlachen met duits nu krijgt hij het terug Selita: ja ze heefd wel gelijk ja boontje komt op zijn loontje Nickita: zolang het maar geen bruine bonen zijn anders begint het straks te stinken hier Selita: God!! Tom: roep je mij Nickita: en dan zeggen dat ik erg ben en poeh het stinkt hier nu wel zeg! Tom: stel je niet aan die van jou stinken meer Nickita: echt niet het is gewoon zelfvertrouwen hebben dan gaat de bel en ze zijn uit ze komen lisanne tegen in de gang en ze zegt: nog 1 les uur he dan lekker uit Selita: nee hoor wij zijn nu al uit uitval!!! Nickita: lekker uit vrijheid!!!!! Lisanne:nou lekker dan w8 ff op mij Seita: ja is goed hoor bill ziet georg lopen en zegt lekker geslapen? Georg: heerlijk maar hoe weet jij dat nou weer Bill: gewoon een gok Gustav: georg loop eens door je staal pal voor me neus stil Georg: okey en Lisanne georg en gustav lopen naar hun les Tom: zullen wij dan is de aula gaan zitten w8ten? de rest: ja is goed en ze lopen naar de aula en gaan daar op een bankje zitten en beginnen te praten...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen