Seth gaat eerst met een klein meisje, Cristiano’s nichtje. Daarna ging Nina, Lara en daarna Angelina. Ze knipoogde naar mij voordat ze liep. Toen was het mijn beurt. Ik verscheen in de deuropening en iedereen ging staan. Ik zocht Cristiano en natuurlijk vond ik hem bij het altaar. Hij keek, zijn mond viel bijna open. Ik zuchtte diep. Gelukkig hij vond het dus ook mooi! Met mijn vader aan mijn arm liep ik naar voren. Hij ‘gaf mij weg’ aan Cristiano en gaf mij een kus. Daarna stapte hij naar de zijkant. Cristiano pakte mijn hand en we namen plaats. De ambtenaar begon de ceremonie. We zijn op het stuk aangekomen van de jawoorden. ‘Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro neemt u Alice Renes tot uw wettigechtgenote? Wat is hierop uw antwoord?’ Cristiano kijkt mij verliefd aan. ‘Ja.’ Mijn hart maakt een sprongetje van geluk. ‘Alice Renes neemt u Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro tot uw wettigechtgenoot? Wat is hierop uw antwoord?’ Ik kijk Cristiano aan. ‘Dolgraag.’ Cristiano knijpt zachtjes in mijn hand. ‘Dan mag u nu de bruid kussen.’ Hij trekt mij rustig naar zich toe en drukt zijn lippen op de mijne. Gewillig zoen ik terug maar natuurlijk niet te lang. Iedereen begint te juichen en samen lopen we de kerk uit.

Eerst gaan we nog trouwfoto’s maken. Daarna gaan wij voor het feest samen nog snel naar huis. Cristiano’s moeder is gastvrouw dus het komt wel goed. Daar trek ik snel mijn andere jurk aan. Dan loop ik weer naar Cristiano. ‘Je zag er prachtig uit. Nu ook trouwens.’ Zegt hij en trekt mij tegen zich aan. ‘Ik pas deze jurk nog maar net.’ Zeg ik lachend en wrijf over mijn buik. Hij legt zijn handen over mijn handen. Dan bukt hij en drukt een kus op mijn buik. ‘Ik hou van je kleintje. En ook van je moeder.’ Zegt hij als hij weer opstaat en drukt zijn lippen op die van mij. Op ons gemak vertrekken wij nu ook naar het feest. Daar aangekomen is iedereen al in de stemming. Mijn jurk zit strak en het is goed te zien dat ik een buikje heb. Sommige zullen misschien wel denken dat ik gewoon dikker geworden ben maar de meeste niet hoor. Aangezien het een echt rond buikje is. We zijn het van plan vandaag toch te vertellen. Ik ben maar net drie maanden zwanger maar we nemen het risico. Hand in hand lopen we naar binnen. We worden gelijk meegenomen om de taart aan te snijden. Ik pak het mes vast en Cristiano pakt mijn hand weer, samen snijden we de taart aan en dan is het tijd om elkaar een stuk te geven. Cristiano geeft het netjes aan terwijl ik mijn stuk ik zijn gezicht duw. Ik begin te lachen. ‘Haal het eraf.’ Zegt hij. Gelukkig zit het alleen op zijn mond en ik buig naar hem toe en haal het weg. Met zijn allen genieten we van de taart en dan is het tijd om te dansen. Cristiano en ik beginnen samen. Dan ik met mijn vader en ik dans nog een tijdje met anderen. Dan kom ik weer bij Cristiano. Zijn moeder komt naar ons toe met de fotograaf. ‘Foto’s.’ roept ze blij. We hebben ook al foto’s gemaakt na de kerk. Met de familie en apart in een bloemenveld. We dansen samen door, geven elkaar nog een kus en dan gaat de fotograaf weer verder met de rest. ‘Morgen op huwelijksreis.’ Fluistert Cristiano in mijn oor en kijkt mij sexy aan. ‘Kan niet wachten.’ Fluister ik terug. We genieten nog lang van het feest. Als iedereen weg is, blijven wij nog even met mijn en zijn ouders. Seth blijft bij Cristiano’s ouders. Onze koffers staan al klaar om te gaan. Na nog gepraat te hebben, vertrekken Cristiano en ik naar het hotel. Een just married bordje hangt in onze auto.

Reageer (2)

  • 30seconds

    Snel verder

    Xx

    1 decennium geleden
  • Satan2

    snel verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen