"Agwé? Wie is Agwé?"

Longineu kijkt me grijnzend aan.

"Zij kan je helpen om Tommy de jouwe te maken. Meer kan ik je nu niet vertellen Adam. Agwé zal me nog een bericht sturen met wat ze allemaal nodig heeft en dan gaan we naar haar toe"

Net op het moment dat ik nog iets wil vragen gaat de deur open en ik zie nog net hoe Longineu zijn vinger tegen zijn lippen legt.
Camilla en Monte komen binnen en ik kijk hun hoopvol aan maar aan Cam haar gezicht te zien is het niet veel goeds.

"En?" vraag ik met een trillende stem.

"Ik heb Tommy nog nooit zo boos gezien. We hebben hem gelukkig kunnen ompraten want hij wilde dus echt opstappen hé!" zucht Monte

Totaal teneergeslagen ga ik met mijn vrienden terug naar de bus en plof in de ongemakkelijke zetels ver van Tommy want die zit aan de andere kant van de bus doelloos naar buiten te staren.
Opeens klinkt er een biebtoon door de stilte en Longineu haalt zijn gsm boven.

"Adam, kan ik je even spreken?" vraagt hij nadat hij het bericht heeft gelezen.

Ik knik en sta recht en loop achter Longineu aan naar het voorste gedeelte van de bus. Wanneer ik voorbij Tommy loop kijkt hij me even boos aan en draai dan zijn hoofd weer om.
Zuchtend en verdrietig loop ik door tot waar Longineu op me staat te wachten. We zetten ons neer en ik kijk hem afwachtend aan.

"Oké Adam, ik heb de orders van Agwé gekregen en nu is het aan jou om die dingen te verzamelen. Je hebt tijd tot volle maan en dat is al over 3 dagen. Ten eerste moet je een lokje haar en een stukje nagel van Tommy te pakken kunen krijgen. Ook een foto waar hij alleen helemaal opstaat en een bezweet shirt. Als je alles hebt dan pas kunnen we naar Agwé, zij zal zorgen voor al de rest"

Longineu staat terug recht en klopt op mijn schouder.

"Succes Adam"

En verlaat dan de kamer. Mijn hoofd laat ik op mijn armen zakken en zucht. Hoe moet ik in hemelsnaam al die dingen te pakken krijgen als Tommy niet eens in mijn buurt wil komen?
Uiteindelijk na lang piekeren sta ik ook recht en ga weer naar de anderen toe.
Iedereen zit gezellig te babbelen en het gaat er ontspannen aan toe net of er niks gebeurt is. Een klein sprankeltje hoop komt bij me naar boven maar wanneer Tommy mij ziet houd hij zijn mond en verdwijnt de lach van zijn gezicht.
Zuchtend zet ik me naast Camilla neer en ze wrijft even troostend over mijn bovenbeen.

"Hey jongens...euhm en meisje, ik weet een leuk spelletje! Laten we durf, doen, waarheid spelen" roept Monte opeens uitbundig.

"Zijn we daar nu net niet een ietsiepietsie te oud voor?!" bromt Longineu

Ik sluit me bij zijn mening aan en ik heb nu toch geen zin in zo'n onozel spelletje.

"Aaaaa toe nou jongens...pliiieeeezzz. Het is toch maar voor de fun!" smeekt Camilla.

Tommy haalt zijn schouders op en bromt wat als 'oke sgoe' en op Longineu z'n gezicht verschijnt er plots een grijns.

"Wel Cam, je hebt gelijk, het kan wel eens gezellig worden dat spelletje" lacht Longineu terwijl hij naar me knipoogd.

Monte springt recht en klapt in zijn handen.

"Jaaa wees er maar zeker van dat het fun zal worden! Ik haal snel nog een paar flessen drank uit de frigo om het nog gezelliger te maken!"

Traag draai ik mijn hoofd naar Longineu en kijk hem met opgetrokken wenkbrouw aan.
Zo discreet mogelijk knikt hij eerst in de richting van Tommy en kijkt dan weer naar mijn terwijl hij zijn lippen tuit. Mijn hart maakt een sprongetje als ik zijn hint begrijp en een kleine glimlach komt op mijn mond.
Longineu zal er voor zorgen dat ik in het spel met Tommy moet kussen!













Reacties bitte;)

xx C

Reageer (11)

  • SilverSoul

    Oeh,
    Dit verhaal heeft iets sexy achtigs maar ook iets engs ^^.
    Me likes, ik neem abo.
    Snel verder! (:

    Xxx <3

    1 decennium geleden
  • 1xmichellax1

    snel verder i love adam

    1 decennium geleden
  • Millionars

    haha slim bedacht met dat ddw

    1 decennium geleden
  • Theorem

    Verder^^

    1 decennium geleden
  • LucyRauwrr

    Super, snel verder!
    xX(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen