Foto bij Hoofdstuk 66

Gustav: ik weet dat hier in de buurt een all you can eat restaurant zit voor 10 euro per persoon kan je eten wat je wil
Tom: jah dat klinkt goed doen we
Bill: wat voor eten hebben ze daar dan??
Gustav: van alles
Georg: okey daar gaan we dan heen kom en hij loopt naar buiten gevolgt door de rest
bij het restaurant aangekomen betaalt georg voor iedereen en ze lopen naar een tafeltje
Tom: lkkr en loopt naar de buffet tafel Nickita: man we staan net 2 sec binnen -_-'
en de rest ging effe rustig zitten Bill: hehe kunnen we eindelijk eten?
Selita: man doe rustig aan ja
als bill naar de bufet taffel loopt komt tom met een bord vol aan tafel zitten.
Selita ftuisterd naar Nickita ik d8 dat jij voor 2 moest eten O_O
Nickita: ja d8 ik ook maar hij eet voor 4
even later komt bill terug met en bord vol eten.
Selita: Bill ben je zwanger ofzo
Bill: nee hoor heb gewoon honger
Nickita: dat heb je altijd.
en de rest ging ook wat halen
maar die kwamen met gewoomn normaal hoeveelheid eten terwijl Nickita bij de groente tafel staat en schept brokelie, wortels en een mandje met stokbrood op.
Selita met schnitzel en patat
terug aan tafel.
Selita: nick moetje wat patat?? heb te veel op geschept.
Nickita: lkkr geef maar en zo gaf Selita wat patat aan Nickita.
Tom: jullie eten ook weing moetje wat van ons?
Selita: NEE DANKJE!
na een paar happen hoefde nickita haar groente nie meer dus ze ging er mee gooien.
ze gooide eerst een stukje brokelie weg die belande in een glas met ijs thee.
toen de ober langs kwam om het drinken nee te zetten Selita kijkt naar nickita en ziet dat haar gezicht betrekt in een lach dus ze keek ook wat er was toen zag ze de brokelie in de ijs thee van Georg, Selita beet op der lip om niet te lachen met moeite zij ze dat ze naar de wc ging ze trok nickita mee in de wc lachen ze helemaal vlak ze rolden bijna over de grond de tranen stromde over de wangen van Nickita van het lachen.
na het lachen liepen we gewoon weer terug als of er nix gebeurt was.
Tom: waar gingen jullie nouw heen??
Selita: even naar de wc iets onder de meisjes en jij weet wel wat.
georg kwam terug want die ging klachen over zijn ijs thee.
*tijdsprong weer onderweg naar huis*

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen